Så købte vi sgu lige en barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

LinLin

... Brio Sport - var sat 2000 kr ned i Babysam! Havde frygtet udsalgshelvede med en milliard menensker, men det var det heldigvis ikke Der stod en ekspedient klar til mig og vognen var ikke udsolgt! (kom kl 9.20 og de var startet kl. 8 - så det var jo ikke til at vide...)

Så nu har vi sådan set alt klart til lillebror (lidt skræmmende) - og barnevognen er altså allerede hjemme (er 28+0 i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

LauraLW

Skønt, tillykke med den! Vi har en Brio klapvogn, og den fungerer upåklageligt, så håber i bliver glade for den.

Så godt reklamen igår med de gode kø-tilbud, og ville ønske det var mig der kunne/skulle ud og have nyt :-)

Laura

Anmeld

17. juni 2010

MinWilliam

Hvor dejligt med udsalg, det kan hurtigt blive dyrt nok..

Anmeld

17. juni 2010

Mettemus

Ih tillykke! Det var da heldigt - har også hørt historier om folk der ligger i kø foran babysam natten inden udsalgsstart.

Må vi få et billede?

Anmeld

17. juni 2010

Moma

Tillykke med den! Det er dælme mange penge at spare. Vi har en Brio Sport som barnevogn. Den er nu seks år gammel. Den har vi været rigtigt glade for.

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Mor til David skriver:

... Brio Sport - var sat 2000 kr ned i Babysam! Havde frygtet udsalgshelvede med en milliard menensker, men det var det heldigvis ikke Der stod en ekspedient klar til mig og vognen var ikke udsolgt! (kom kl 9.20 og de var startet kl. 8 - så det var jo ikke til at vide...)

Så nu har vi sådan set alt klart til lillebror (lidt skræmmende) - og barnevognen er altså allerede hjemme (er 28+0 i dag)

Håber I bliver ligeså glade for Brio sport, som vi har været for vores, som snart skal i brug til tredje barn... Og den har ikke fejlet noget, selvom vi dog lige overvejer, om vi skal sætte nye dæk og slanger på...

Tillykke med købet...

Anmeld

17. juni 2010

Ina33

Ihhh hvor dejligt.... Man bliver  så glad når man gør en god handel..

Jeg havde selv en Brio Sport til min søn. Det var bestemt en fin og god vogn. Dog vil jeg sige at du skal være meget opmærksom, da den meget nemt tipper fremover. Det kan selvfølgelig godt være at de har forbedret den siden dengang, men min vogn tippede i hvert fald meget let frem over...  Det er bare et tip, og det var ikke for at tage glæden fra dig...

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Loppe skriver:

Ihhh hvor dejligt.... Man bliver  så glad når man gør en god handel..

Jeg havde selv en Brio Sport til min søn. Det var bestemt en fin og god vogn. Dog vil jeg sige at du skal være meget opmærksom, da den meget nemt tipper fremover. Det kan selvfølgelig godt være at de har forbedret den siden dengang, men min vogn tippede i hvert fald meget let frem over...  Det er bare et tip, og det var ikke for at tage glæden fra dig...

Helt ok - og godt at være obs på

Men er stadig RIGTIGT glad for at vi har købt den!

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Macaab skriver:

Håber I bliver ligeså glade for Brio sport, som vi har været for vores, som snart skal i brug til tredje barn... Og den har ikke fejlet noget, selvom vi dog lige overvejer, om vi skal sætte nye dæk og slanger på...

Tillykke med købet...

Den lyder godt (skal nu ikke have flere...)

Anmeld

17. juni 2010

LinLin

Moma skriver:

Tillykke med den! Det er dælme mange penge at spare. Vi har en Brio Sport som barnevogn. Den er nu seks år gammel. Den har vi været rigtigt glade for.

Vi havde 4000 kr som "budget" til barnevogn + lift - så det passede lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.