Årgang 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2008

sbs78

ja det er noget øv:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Mie A

Kom til at smugkigge i sidste uge inde på sputnik.... men skal da se afsnittet igen i morgen. Kan ikke få nok af årgang 0. :D

Anmeld

19. februar 2008

mcm

Ej, det mener I ikke...*SS*
Jeg skal hygge med studiegruppen, så jeg springer over...kan ikke rigtig se det spændende eller interessante i de programmer:S
Men god aften med det, skal tænke på jer når jeg sidder og spiser god mad og drikker rødvin...;)
Knus Eva...som er så ked af at skulle i praktik og væk fra de skønne mennesker jeg har mødt på semi.

Hej Eva, har det ligesom dig - det fanger mig ikke, tror jeg har set et enkelt afsnit eller 2 men jeg synes simpelthen det er for kedeligt:S

Anmeld

19. februar 2008

Line

Elsker den serie (L) og har set den fra den startede.

Synes det er rigtig øv at der kun vises 4 afsnit pr. år - synes godt at man kunne se noget mere til dem:)

Mvh Line - der vil sidde klisteret til skærmen i aften

Anmeld

19. februar 2008

Honningblomst

Ej, det mener I ikke...*SS*
Jeg skal hygge med studiegruppen, så jeg springer over...kan ikke rigtig se det spændende eller interessante i de programmer:S
Men god aften med det, skal tænke på jer når jeg sidder og spiser god mad og drikker rødvin...;)
Knus Eva...som er så ked af at skulle i praktik og væk fra de skønne mennesker jeg har mødt på semi.

Hej Eva, har det ligesom dig - det fanger mig ikke, tror jeg har set et enkelt afsnit eller 2 men jeg synes simpelthen det er for kedeligt:S

Ej, troede jeg var den enste som synes det er ret intetsigenede at se poå hvordan andre mennesker bruger deres hverdag...*S*
Men så er jeg måske ikke helt så unormal alligevel.;)

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.