Ja jubiiiiii, de har lige haft ringet. Eller det vil sige først ringede lederen som var med til samtale i går, og sagde at han havde fået min mail, og respekterede min beslutning. Men de havde ellers peget på mig, så det var jo en dejlig besked. Han ville så give min ansøgning videre til den anden afdeling, med melding om, at de havde fået et meget positivt indtryk af mig til samtalen. Jeg havde været meget velovervejet i mine svar, og ikke mindst i den efterfølgende mail, og de synes der var en god kemi mellem os.
Jeg sagde mange tak, og kunne så kun vente på at den anden leder ville ringe. Jeg regnede ikke med det var i dag, så det var fedt, da jeg så hendes nummer i displayet.
Jamen hun havde lyttet til de andres indtryk af mig og hørt om samtalen fra i går, og havde hørt at jeg "hellere" ville være hos dem og ville derfor gerne ansætte mig. Say what ? jeg blev bare så glad.
Det er da for fedt. Tænk, at den første ansøgning man sender ud, kommer man til samtale på. Man takker nej og får så tilbudt noget andet. Det er da for vildt. Jeg kan slet ikke lige fatte det.
Men jeg skal starte d. 11. august, så der er hermed dømt næsten 2 måneders sommerferie til st. Det er jo det samme som når man er studerende. Det rene vanvid og vild luksus.
Så sådan endte det. Det er altså svært at skrive når armene bare vil være oppe i luften i ren begejstring.
Knus og fantastisk weekend til jer allesammen
fra st, som skal hjælpe svigerforældrene med at flytte hele weekenden. Dejligt at komme ud at bruge sine "muskler"
Anmeld