Så er hun sgu socialrådgiver med job.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

st

Ja jubiiiiii, de har lige haft ringet. Eller det vil sige først ringede lederen som var med til samtale i går, og sagde at han havde fået min mail, og respekterede min beslutning. Men de havde ellers peget på mig, så det var jo en dejlig besked. Han ville så give min ansøgning videre til den anden afdeling, med melding om, at de havde fået et meget positivt indtryk af mig til samtalen. Jeg havde været meget velovervejet i mine svar, og ikke mindst i den efterfølgende mail, og de synes der var en god kemi mellem os.

Jeg sagde mange tak, og kunne så kun vente på at den anden leder ville ringe. Jeg regnede ikke med det var i dag, så det var fedt, da jeg så hendes nummer i displayet.

Jamen hun havde lyttet til de andres indtryk af mig og hørt om samtalen fra i går, og havde hørt at jeg "hellere" ville være hos dem og ville derfor gerne ansætte mig. Say what ? jeg blev bare så glad.

Det er da for fedt. Tænk, at den første ansøgning man sender ud, kommer man til samtale på. Man takker nej og får så tilbudt noget andet. Det er da for vildt. Jeg kan slet ikke lige fatte det.

Men jeg skal starte d. 11. august, så der er hermed dømt næsten 2 måneders sommerferie til st. Det er jo det samme som når man er studerende. Det rene vanvid og vild luksus.

Så sådan endte det. Det er altså svært at skrive når armene bare vil være oppe i luften i ren begejstring.

Knus og fantastisk weekend til jer allesammen

fra st, som skal hjælpe svigerforældrene med at flytte hele weekenden. Dejligt at komme ud at bruge sine "muskler"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

3rollinger

HHHuuuuuuurrrrrrraaaaaaaaa. Du er da bare for sej, st!!

Flot, flot gaaet.

Og hold du bare armene oppe. Det er sgu flot.

Kaempe stort tillykke.

Knus
st

Anmeld

20. juni 2008

Heidimed lea

tillykke st du er da bare for super sej girl:):):) så kom beløningen altså for mange måneders slid:D tillykke
knus Heidi

Anmeld

20. juni 2008

Munder

TILLYKKE8D8D

Hvor er det bare godt gået.

Så må du rigtig nyde sommeren.

(H)
Dorte

Anmeld

20. juni 2008

Heidi.

IHHH Tillykke!!!!!!!!Jeg er rigtig glad på dine vegne....

(H)(H)(H)

Anmeld

20. juni 2008

Truttenberg

Aii Tillykke st .. De er heldige at få dig (H)

Anmeld

20. juni 2008

Stumpen

Ej hvor er det lækkert for dig st.. TILLYKKE med det ven ;)
(H)Anja..

Anmeld

22. juni 2008

st

Hmm tak piger. :$

For at det ikke skal være løgn, så lå der en indkaldelse i postkassen da vi kom hjem i dag, til en samtale på en anden stilling jeg også havde søgt. Den ville jeg sindsygt gerne have haft, da det var som handicaprådgiver, og det er jo der, jeg har min store erfaring. Men det må blive næste gang der skal søges job. Lige nu er jeg super glad for det jeg har fået tilbudt.

st.

Anmeld

22. juni 2008

Stumpen

Du er bare heldig med de jobansøgninger, måske jeg skal have dig til at skrive mine, når jeg engang når dertil ;)
Hvis jeg skal være ærlig så synes jeg det er fedt at du så har fået det andet arbejde, så får du bare endnu erfaring med dig,når du engang -måske- vil søge væk derfra hvor du skal starte til august..
(H) Anja..

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

WUHUUUUUUUU STOOOOOOOORT til lykke st-pigen, det er bare så SEJT gået :)):D:P(L)8D(C)
Og fedt du når lidt sommerferie først, så du lige kan falde lidt ned og så koble af bagefter (C)
(H) fra Tina der glæder sig til at høre hvad du så kommer til at synes om jobbet ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.