Buster uge 16+5 (3d)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.164 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Slettet

...Her er Buster i uge 17 - han er en meget aktiv lille fyr på 172 gram 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Risen

Swips.. skriver:

...Her er Buster i uge 17 - han er en meget aktiv lille fyr på 172 gram 

Hvor er det bare et vildt billede Man kan jo se det hele  .. Stort tillykke med lille manden ! 

Anmeld

23. juni 2010

Jules

Sikke et godt billede :) der kan man da virkelig se hvordan han ligger og hygger inde i sin hule :)

Anmeld

23. juni 2010

mullesmith2

Åh gud nu glæder jeg mig endnu mere til at få scanning i næste uge..... Hvor er han sød...

Anmeld

23. juni 2010

Frk. Himmelblå

Hvor skønt!
Har lige et måske lidt sært spørgsmål, overvejer nemlig selv 3d-scanning:
Er det ikke en smule uhyggeligt at kigge så detaljeret ind i mavsen så tidligt?

Jeg mener, jeg vil selv helt vildt gerne (blandt andet er jeg MEGET nysgerrig efter at kende kønnet, hehe). Men er bekymret for, hvad jeg ser. Hvad nu hvis, der er noget, der ser mærkeligt ud? Hvad nu hvis, der er noget, man undrer sig over.. osv osv.
Oplever de gammeldags scanninger som mindre bekymrende, da man jo ikke kan se så detaljeret via dem. - Men det er naturligvis blot en "falsk tryghed"!

Men hvordan oplevede du det? Var de dygtige til at berolige og forklare på klinikken?
Og hvad gør man, hvis man nu ser noget, som kunne være en problem for barnet?

Hilsen den bekymrede og nysgerrige gravide :-)

Anmeld

23. juni 2010

Slettet

Tusinde tak for jeres svar!

Septemberbaby: Altså når du vælger tid for scanning, skal du først gøre op dig selv hvad dit formål med scanningen er.. Altså vil du se en færdig baby eller en baby på vej? Jeg kan personligt bedst lide de scanninger omkring 16-26 uge - for jeg er ikke så interesseret i at se det færdige resultat, det får jeg jo at se før eller siden, jeg synes det er spændende, at følge udviklingen derinde - og ikke spor farligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.