Uge 30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Asa

Ja, jeg var nu tynd inden jeg blev gravid, men jeg ved ikke rigtigt hvor de 9 kg sidder :p

Men jeg går til kontrol hver uge osv meg blodtryk og fordi barnet kun vejer 1000 g endnu :/ så man kan ikke kalde det et stort barn, men det er jo heller ikke alle der får store børn og jeg går ud fra at jeg er en af den, som i nu kan se :p

Uh, sikke nogle flotte maver! men ja, jeg kan da tydeligt se forskel imellem

Hehe, ja jeg kan se hvad du mener med vinkel men stadig en flot og stor mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

MetteMTH

Asa skriver:

Ja, jeg var nu tynd inden jeg blev gravid, men jeg ved ikke rigtigt hvor de 9 kg sidder :p

Men jeg går til kontrol hver uge osv meg blodtryk og fordi barnet kun vejer 1000 g endnu :/ så man kan ikke kalde det et stort barn, men det er jo heller ikke alle der får store børn og jeg går ud fra at jeg er en af den, som i nu kan se :p

Uh, sikke nogle flotte maver! men ja, jeg kan da tydeligt se forskel imellem

Hehe, ja jeg kan se hvad du mener med vinkel men stadig en flot og stor mave!

Du er godt nok en lille nips men vær du glad for det

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Caroline: Har ellers ikke rigtigt troet på det med pige- og drengemaver, men hvis jeg sammenligner min med din kan jeg da godt se en pigemave er (/kan være ) meget rund!

Asa: sikke flot slank du er! Føler mig liiidt tyk når jeg lige sammenligner

Caroline86 skriver:

håber ikke jeg støder dig nu, men så har du da godt nok været tynd inden du blev gravid!?

Jeg synes da du ser hammer godt ud! til sammenligning kan du da lige få et billede af min vom da jeg var 30+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mor til David skriver:

Caroline: Har ellers ikke rigtigt troet på det med pige- og drengemaver, men hvis jeg sammenligner min med din kan jeg da godt se en pigemave er (/kan være ) meget rund!

Asa: sikke flot slank du er! Føler mig liiidt tyk når jeg lige sammenligner

nu lå Laura jo også virkelig dumt, derinde! Min mave sank heller ikke, for hun kravlede jo aldrig ned i bækkenet Lægerne sagde at det var derfor min mavse var så rund, men who knows!? Var i hvert fald pjattet med min store, upraktiske mave og savnede den helt ekstremt da den var væk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.