2 missed abortions og 1 spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Mischa

2 missed abortions og 1 spontan abort, nu er jeg blevet henvendt af min læge til nærmere undersøgelse.

Er der nogle der har oplevet at skulle undersøges i aalborg eller på Rigshospitalet fordi man har mistet 3 gange eller mere?

i så fald, hvad sker der og hvordan foregår det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Maise

MischaKuhr skriver:

2 missed abortions og 1 spontan abort, nu er jeg blevet henvendt af min læge til nærmere undersøgelse.

Er der nogle der har oplevet at skulle undersøges i aalborg eller på Rigshospitalet fordi man har mistet 3 gange eller mere?

i så fald, hvad sker der og hvordan foregår det?

har selv haft to ufrivillige aborter i 11 uge for ca 10 år siden. Da min kæreste og jeg så ville have barn og der efter to år ikke var sket noget, blev vi udredt og man fandt ud af at jeg har PCO. lægen fortalte mig dengang at det kan være derfor at jeg har aborteret. Jeg fik behandling for det ( kost, motion og medicin).

Jeg har hørt at hvis man producerer for lidt progesteron kan man også have svært ved at holde på barnet og det er der behandling for.

Det er sådan lige hvad jeg på stående fod ved. men ellers kan jeg ikke lige svare dig på dit spørgsmål.

held og lykke

mvh maise

Anmeld

17. juni 2010

oo

hejhej

ville bare sige, at jeg er gammel NS'er (vi rykkede allesammen herind for et år siden), men har fulgt dig lidt på sidelinien derinde. velkommen til herinde, jeg tror du vil opdage at der er en del mere hjælp og vejledning at hente herinde damerne er MEGET søde og meget villige til at dele erfaringer nemlig!

Anmeld

22. juni 2010

Mischa

Tusind tak for dit svar Maise.

Det er skønt at vide at det kan være småting man mangle i kroppen som man så kan gøre noget ved.

håber det er mit tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.