Ny her - Hej! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Slettet

Nu går det da helt galt over på netbaby.dk! ...så jeg er mere eller mindre flygtet

Hej alle sammen!

Jeg hedder Annie og er 28 år. Jeg venter mit tredje barn til oktober og er meget spændt Vi ved at det bliver en lillebror...

Er der mon andre "flygtninge" i gruppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

misslea

Swips.. skriver:

Nu går det da helt galt over på netbaby.dk! ...så jeg er mere eller mindre flygtet

Hej alle sammen!

Jeg hedder Annie og er 28 år. Jeg venter mit tredje barn til oktober og er meget spændt Vi ved at det bliver en lillebror...

Er der mon andre "flygtninge" i gruppen?

Hejsa....

Og rigtig meget velkommen til vores hyggelige oktobergruppe

Må man spørge, hvad der gik galt på netbaby??? Blir jo helt nysgerrig....

Håber du blir glad for "os"....

Mange fra Lea

Anmeld

17. juni 2010

Slettet

Hej og tak for velkomsten

Jamen det er layoutet på siden som er helt hen i vejret! (OG nu lavet endnu værre) der er desuden ofte bøvl med, hvad det nu er der er bøvl med på nettet, som gør at ingen kan logge ind eller læse/skrive i debatterne osv..

De andre gravide derinde var rigtig søde, så jeg håber at flere følger med - det virker også som en rigtig rar gruppe herinde, så jeg ser frem til at være med..

Jeg synes det er hyggeligt at følge andre gravide og skrive sammen om stort og småt osv ..

Anmeld

17. juni 2010

Siber

Hej,

Velkommen til

Jeg er gammel flygtning

Knus Siber

Anmeld

17. juni 2010

Tama

Hejsa

Velkomme til vores hyggelig gruppe 

Jeg kender ikke siden men hyggeligt at du kom herind 

Anmeld

17. juni 2010

Anja

Hej!

Velkommen til  Jeg har forlængst flygtet herind (for det meste). Jeg er også i oktober 2010 gruppen på netbaby (Nr.4 :-) )

Håber du falder godt til og bliver lige så glad for siden som vi andre er.

Anja

Anmeld

17. juni 2010

misslea

Swips.. skriver:

Hej og tak for velkomsten

Jamen det er layoutet på siden som er helt hen i vejret! (OG nu lavet endnu værre) der er desuden ofte bøvl med, hvad det nu er der er bøvl med på nettet, som gør at ingen kan logge ind eller læse/skrive i debatterne osv..

De andre gravide derinde var rigtig søde, så jeg håber at flere følger med - det virker også som en rigtig rar gruppe herinde, så jeg ser frem til at være med..

Jeg synes det er hyggeligt at følge andre gravide og skrive sammen om stort og småt osv ..

Nååårh øv hva???

Det er da heller ikke til at holde ud, når skidtet ikk virker

Men så er vi jo heldige her på baby.dk at få endnu et sødt medlem

Anmeld

18. juni 2010

Assi

Jeg er også gammel flygtning derfra Skønne kvinder, men det var ofte såååå langsomt og tog forever at oprette et indlæg.

Så velkommen til her

Anmeld

18. juni 2010

Cwurtz

Hej Swips/Anni

Du er også en gammel august 2006'er på NB ik? Sjovt at vi lander med samme terminsmåned igen

Knus Cathrine

Anmeld

19. juni 2010

Slettet

Tak for alle svarene og velkomsterne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.