Kæresteweekend.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Munder

Weeeee, hele Familien Stædig glæder sig i dag

Andrea skal (efter hendes eget udsagn) i vandfald med farmor og farfar i morgen. Læs: De tager i Lalandia i morgen formiddag helt til søndag eftermiddag.

Hun glæder sig og har siden mandag talt hvor mange gange hun skulle sove inden de skulle afsted.

Mor og Far glæder sig også rigtig meget, for vi skal bare have en weekend med 100% kærestetid. Jeg skal mødes med 2 gode veninder på cafe i morgen til frokost. Om aftenen tager vi ud og spiser og kysser. Lørdag skal vi bare hygge, evt ud og spise en frokost. Om aftenen skal jeg glo bryllup, mens Glenn ser fodbold. Og så skal vi sove læææææænge.....

Det bliver så dejligt, og vi glæder os bare rigtig meget....allesammen. Andrea synes dog det er noget synd for os, at vi ikke skal med i vandfald, selvom vi prøver at sige at vi nok skal klare os.

Hvad står jeres weekend på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

3rollinger

Lyder som en skoen weekend hvor alle faar hvad de helst vil have.

Fredag har jeg baby moede og har bagt en chokoladekage til lejligheden. Loerdag har vi sammenkomst med mine gamle naboer, 1 hold spaniere og 1 hold cubanere for ligesom maaske at sige farvel. Og om ikke andet ses vi jo ikke i over 2 mdr.

Soendag skal jeg forhaabentlig se min venindes lille baby som hun foedte for en uges tid siden.

Idag skal jeg ogsaa ud og spise med Khikes gamle chef og en af hans kollegaer. Og til frokost paa min arbejdsplads.

Puha, jeg vejer da vist 5 kg mere paa mandag end i skrivende stund

Knus

Anmeld

17. juni 2010

Heidi B

Ihhh altså Dorte, hvor er det dejligt!!!

Bare jeg havde nogen der ville tage mine børn til overnatning.... Men alle vil helst overnatte hos os, og så er det jo os der skal ud... Det er ikke helt det samme...

Håber i får en rigtig dejlig weekend.... Du fortjener det ovenpå alt det sygdom!!!

Dejligt at Andrea også glæder sig!!!

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Det lyder da bare som en kanon weekend I skal have jer.. Afslappende, selvom der er lidt af hvert på programmet..

Mathilde kommer først hjem på søndag, så i aften kører jeg ind efter Bones take away og så spiser vi når mini L sover og inden manden skal se fodbold ..  I morgen skal jeg have gjort rent og ryddet op i soveværelset.. Vores soveværelse er også det rum, hvor vasketøj, bøger, dvd, hobbyting osv står, så der er kaos derinde, da der ikke er blevet ryddet op og sorteret læææænge  Ved ikke hvad i morgen aften bringer, men det vil tiden vise...

Men søndag kommer Mathilde hjem til mor igen

Anmeld

18. juni 2010

Munder

Ja det bliver rigtig dejligt. Det er dog noget mærkeligt at komme hjem nu uden hun er her.

Nu skal jeg lige have en lille morfar på sofaen, inden vi tager ud

Jeg er nemlig træt. Andrea vågnede kl. 02.00 i nat og mente det var morgen, for fuglene sang. Så nu skulle hun i hvert tilfælde i vanfald med farmor og farfar. Det endte med at hun kom ind i vores seng, og så fik vi lige sovet lidt mere

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

Hov det er da først i morgen de skal spille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.