Gruppen "enlig mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

betski

Er det bare mig der ikke kan se, eller er gruppen "enlig mor" blevet slettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

betski

Never mind - jeg fandt jo så ud af at den bare var flyttet

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har én der hedder selvvalgt enlig mor og en der hedder enlig forældre eller noget i den stil Som jo er unisex rettet...

Anmeld

17. juni 2010

betski

Zafir skriver:

Vi har én der hedder selvvalgt enlig mor og en der hedder enlig forældre eller noget i den stil Som jo er unisex rettet...

Den hedder enlig mor/far men er blevet flyttet under mødregrupper fandt jeg du af

I øvrigt en mega feeeed koncert jeg var til i mandags

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

duddi. skriver:

Den hedder enlig mor/far men er blevet flyttet under mødregrupper fandt jeg du af

I øvrigt en mega feeeed koncert jeg var til i mandags

HULK!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg kørte forbi Ålborg fra færgen i mandags... Jeg havde vinduerne åbne i håb om at høre et lille glimt...

FORTÆL ALT!!!

Anmeld

17. juni 2010

betski

Zafir skriver:

HULK!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg kørte forbi Ålborg fra færgen i mandags... Jeg havde vinduerne åbne i håb om at høre et lille glimt...

FORTÆL ALT!!!

Åh vil jo helst ikke gøre dig mere misundelig end du i forvejen er  Men nu du spørger hehe..... Det var simpel hen så FED en koncert. Han var virkelig i sit es, gav den max gas og var nærværende. Jeg havde gåsehus under hele koncerten - bare lyden af hans stemmer gør jo en sagelig. Numrene var godt blandet af nyt og gammelt. De sluttede af med Paradis City og er du vimmer folk gik til den - incl mig Jeg var SÅÅ lykkelig da jeg tog hjem Han er blevet ret buttet (fed host host) og på et tidspunkt aer han for sin mave og siger: øl-mave og griner - fed kommentar

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

duddi. skriver:

Åh vil jo helst ikke gøre dig mere misundelig end du i forvejen er  Men nu du spørger hehe..... Det var simpel hen så FED en koncert. Han var virkelig i sit es, gav den max gas og var nærværende. Jeg havde gåsehus under hele koncerten - bare lyden af hans stemmer gør jo en sagelig. Numrene var godt blandet af nyt og gammelt. De sluttede af med Paradis City og er du vimmer folk gik til den - incl mig Jeg var SÅÅ lykkelig da jeg tog hjem Han er blevet ret buttet (fed host host) og på et tidspunkt aer han for sin mave og siger: øl-mave og griner - fed kommentar

MAMA mia...  Det lyder godt... Puha. jeg gad godt at have været der altså!!!... Suk.

Og ja - altså tidens tand ælder jo også 'de gamle guder' hehe... Så han er jo blevet både tykkere og mere tyndhåret på sine gamle dage Meeeen... Der er jo heller ikke såååå lang tid før manden blier 50 vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.