lykkeas skriver:
Er ved at gøre klar til de små prutter....
Skal man have en alm puslepude eller en dobbelt????
Sover de i samme seng i starten eller skal man have to tremmesenge???
Andre gode råde og tips, som bare er must have, når man venter tvillinger.
heeeeey 
dejligt med så mange tvillingegravide lige pludselig!!! Nå... here we go...
Vi har kun én pusleplads - det gør ikke noget, at de lige lære at de må vente lidt på hinanden
og indtil videre slet ikke noget problem. Jeg sætter en uro til at fise rundt, eller anden form for underholdning på gulvet i stuen, mens jeg skifter brormand på toilettet.
Vores drenge sover i lifte inde på gulvet hos os, i soveværelset. Men vi har købt to tremmesenge, så de hurtigt kan komme videre i udviklingen.
Ellers kan jeg råde dig til at købe en ordentlig pusletaske, ikke særlig mange er store nok. Jeg kæmper med min hver dag, og er godt træt af den. Og det er den store fra emmaljunga 
nu ved jeg ikke hvor langt du er henne - men se at få styr på værelset (hvis de har sådan et) og alle andre ting, da du nu kan - når fødseln nærmer sig kan man ingenting. Man er for stor og besværet af vægten - og de kan komme før tid. Så er det rart at du bare kan tage det hele roligt.
Få købt en ammepude - EZ-2 nurse er GUD, men en alm. tvillingeammepude kan også gøre det, plus det er billigere. Du vil brug for den allerede på hospitalet, da sygeplejerskene vil kæmpe deres sag for at du ammer begge. OG TRO MIG, det er det letteste at amme to på én gang, man skal bare ind i det. Giv det tid, jeg hylede de første 4 dage fordi jeg sys det var latterligt besværligt. Men nu er det let, og det kører bare. Det sparer mig en masse tid, og ellers kunne man amme hele døgnet rundt
hmm jeg skriver lige hvis jeg kommer på mere... ellers så spørg endelig, kast mig et brev.