Ja da... ! en ide til drenge værelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

TbCp

Karo skriver:

Her er et par billeder af min søns værelse. Personligt syndes jeg det er en god ide med kasser til legetøjet for så virker der ikke så rodet

Hvor er reolen fra? Den er rigtig fin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Jules

Rikke&Liam skriver:

Hvor er navneskiltet på døren bare flot. Har du selv lavet det?

Nej desværre... Er ikke spor kreativ. Det var hende der tegnede herinde... men det gør hun hvis ikke mere :(

Anmeld

17. juni 2010

Karo

TbCp skriver:

Hvor er reolen fra? Den er rigtig fin!

Den er fra Idemøbler. Vi købte den sidste år i maj, men mon ikke de stadig har den.

Den er bare så praktisk. Kasserne er også derfra og fås i også pigefarver.

Anmeld

17. juni 2010

3xM

Her er Marcus´værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Jules skriver:

Nej desværre... Er ikke spor kreativ. Det var hende der tegnede herinde... men det gør hun hvis ikke mere

Nå, ok...kan være jeg stjæler ideen til min søns dør.

Men skal nok øve mig lidt før det bliver ligeså flot

Anmeld

17. juni 2010

Heidi B

Karo skriver:

Her er et par billeder af min søns værelse. Personligt syndes jeg det er en god ide med kasser til legetøjet for så virker der ikke så rodet

Hvor har du reolen fra??? og kasserne i????

Skal nemlig lave et lege værelse til mine drenge, for at slippe for legetøj i stuen.

Anmeld

17. juni 2010

TbCp

Karo skriver:

Den er fra Idemøbler. Vi købte den sidste år i maj, men mon ikke de stadig har den.

Den er bare så praktisk. Kasserne er også derfra og fås i også pigefarver.

Den er rigtig fin!

Jeg kan godt lide at der er rummene og så den ekstra hylde foroven

Anmeld

17. juni 2010

Karo

Heidi B skriver:

Hvor har du reolen fra??? og kasserne i????

Skal nemlig lave et lege værelse til mine drenge, for at slippe for legetøj i stuen.

Reolen og kasserne er fra Idemøbler. Den blev købt der sidste år, men mon ikke de stadig har den. Kasserne købes seperat så man kan enten købe flere eller mindre alt efter ens smag.

Anmeld

17. juni 2010

Sommerfuglelarven

Nu har jeg ikke en dreng, så jeg har ikke et værelse at vise. Men jeg er ikke selv til decideret temaer på børneværelser, ihvertfald ikke før de har en mening selv, og har holdt fast i den i noget tid.

Min datters værelse har ikke noget tema, men både hende og jeg er vilde med Babushkaer, så dem har hun nogle ting med deroppe. Ellers er grundfarven på væggene meget svag lysegul, og så er der ellers proppet en masse farver derind (rammer i forskellige farver, malerier, legetøj, møbler med tapet osv.). Så det er jeg meget mere til

Og hvis jeg havde en dreng, så var hans værelse nok fyldt med farver som limegrøn, turkis, brun, gul, råhvid og blå (ikke mørkeblå).

Anmeld

17. juni 2010

vingummibamse

mariaogmarcus skriver:

Her er Marcus´værelse

er helt vild med den "stol" der hænger ned fra loftet hvor er den købt henne..?

og det spejl der hænger er jeg også lidt forgabt i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.