Så er Elias' værelse (næsten) færdig... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

SHERO

Lou87 skriver:

Ja kunne jeg godt forestille mig...

Men hvad gør man hvis man laver en fejl tænker jeg ?! kan man nå og fjerne det med en svamp eller lign eller hvordan ??

Sorry alle spørgsmålene, men tror godt jeg ku hvis jeg ville.. kan godt tegne sådan umiddelbart.. men maling og på sådan en stor væg og alt det.. er da en større udfordring .. specielt hvis man laver en fejl

Hehe det gør ikke spor.. :-)

Tror faktisk ikke rigtig jeg lavede nogen fejl, men også et rimelig simpelt motiv... Men hvis man laver fejl, tørre malingen jo hurtig, så er det bare lige at rette til med baggrundsfarven... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Lou87

Tullen85 skriver:

Hehe det gør ikke spor.. :-)

Tror faktisk ikke rigtig jeg lavede nogen fejl, men også et rimelig simpelt motiv... Men hvis man laver fejl, tørre malingen jo hurtig, så er det bare lige at rette til med baggrundsfarven... :-)

Ja det er rigtig nok, baggrundsfarven kan jo self altid dække igen og igen Må være mit lille projekt når vi får vores rækkehus til okt, smiler... Glæder mig sådan til og ku få et værelse og indrette

Brugte du nogen bestemt maling ?? tæntke nogen måske var nemmere end andre... eller om det ligegyldigt... for man skal nok også finde nogen tilbudsfarver af og til hvis der skal bruges mange farver koster det jo alligevel en del

Anmeld

16. juni 2010

SHERO

Lou87 skriver:

Ja det er rigtig nok, baggrundsfarven kan jo self altid dække igen og igen Må være mit lille projekt når vi får vores rækkehus til okt, smiler... Glæder mig sådan til og ku få et værelse og indrette

Brugte du nogen bestemt maling ?? tæntke nogen måske var nemmere end andre... eller om det ligegyldigt... for man skal nok også finde nogen tilbudsfarver af og til hvis der skal bruges mange farver koster det jo alligevel en del

Jamen jeg købte en blå og en hvid væg maling, så malede jeg hele væggen blå, og tonede den hvide med billige akryl maling fra søsterne grene. det er billigst.. :-)

Anmeld

16. juni 2010

Na-Wi

Tullen85 skriver:

Så blev jeg færdig med møbler og malingen. Mangler lige det lysegrønne gulvtæppe og 3 hylder, men der kan gå laaang tid, når man ikke har bil eller hjælp i nærheden... :-D

Synes det er blevet SÅ fint, seng og børnemøbler er genbrug jeg har sat i stand, og synes det er blevet virkelige søde... :-)

Ooog Elias er rigtig glad for sit værelse (eller sin giraf) :-D

Men ville egentlig bare liiige vise jer hans fine fine værelse... :-D

Super flot lavet Og gynge-giraften er bare fantastisk hehe min søn William har en også

Knus Nanna

Anmeld

16. juni 2010

FruEllingsen

Mega fedt værelse.

er helt vild med væggen, og farverne. det er sq godt lavet

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

Tullen85 skriver:

Jamen jeg købte en blå og en hvid væg maling, så malede jeg hele væggen blå, og tonede den hvide med billige akryl maling fra søsterne grene. det er billigst.. :-)

oki så tak for tippet..

men dvs hele bagvæggen blå først ?? er det ikk svært og få farverne igennem på den ...

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

Det hele er rigtig fint - men ISÆR tremmesengen, den er virkelig fin den farve!

Anmeld

16. juni 2010

SHERO

Lou87 skriver:

oki så tak for tippet..

men dvs hele bagvæggen blå først ?? er det ikk svært og få farverne igennem på den ...

jep, eller ikke skyerne...

neej det synes jeg ikke, havde købt en god hvis vægmalling der dækkede fint :-)

Anmeld

16. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Tullen85 skriver:

Så blev jeg færdig med møbler og malingen. Mangler lige det lysegrønne gulvtæppe og 3 hylder, men der kan gå laaang tid, når man ikke har bil eller hjælp i nærheden... :-D

Synes det er blevet SÅ fint, seng og børnemøbler er genbrug jeg har sat i stand, og synes det er blevet virkelige søde... :-)

Ooog Elias er rigtig glad for sit værelse (eller sin giraf) :-D

Men ville egentlig bare liiige vise jer hans fine fine værelse... :-D

Suuuuper fint værelse.

Jeg har også lige et par spørgsmål.

Kasserne under puslebordet...er de i træ? I så fald, hvor er de fra. Sådan nogle har jeg nemlig ledt og ledt efter.

Anmeld

16. juni 2010

JustAnotherName

Hvor er det fint. Både det søde vægmaleri, og detaljen at flyveren har en banner med Elias' navn   .....møblemanget og farverne.
Det hele står bare godt sammen og giver et rigtig flot og sødt børneværelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.