spraytan i jylland 6000-8000 postnr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.701 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

tandbørsten

hej Piger,

er det nogen her som har erfaringer med spray tan ??

jeg har kigget efter steder i jylland, men jeg syns der er svært at opstøve - helst i vejle, horsens området men er da villig til at køre lidt længere hvis det er nødvendig

jeg glæder mig til at høre fra jer med spraytan erfaringer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

VIPpigen

Kigger lige med, har selv tænkt på det. Og er fra Vejle, så findes der noget, så kunne jeg nok finde på at prøve

Anmeld

16. juni 2010

line melias mor

hejsa under min graviditet blev jeg spraytannet hver 14 dag. det kostede 125 og det tog ca 5-6 min. det var en der gjorde det privat i odense og jeg var simpelthen så glad for det. til sidst stoppede jeg dog da det kun holdte 3 dage hvor det var pænt. du bliver sprayet om dagen/aftenen og så skal du så sove med det. næste dag vasker du alt overskudsfarven af. ved desværre ikke noget om nogle i århus men måske du kan google spraytan og så det område du søger

Anmeld

16. juni 2010

VIPpigen

line melias mor skriver:

hejsa under min graviditet blev jeg spraytannet hver 14 dag. det kostede 125 og det tog ca 5-6 min. det var en der gjorde det privat i odense og jeg var simpelthen så glad for det. til sidst stoppede jeg dog da det kun holdte 3 dage hvor det var pænt. du bliver sprayet om dagen/aftenen og så skal du så sove med det. næste dag vasker du alt overskudsfarven af. ved desværre ikke noget om nogle i århus men måske du kan google spraytan og så det område du søger

Øv,der er da ikke meget ved det hvis det alligevel kun er pænt i 3 dage... hihi

Anmeld

13. august 2010

Charlotte P

Hej.

Kunne lige se, at du gerne vil prøve spray tan.

Jeg har gjort det et par gane nu, og har selv redskaberne til det. Jeg søger netop nogle til at "øve" mig lidt på. Da jeg jo kun kan blive bedre.

Du er velkommen til at kontake mig på min mail, hvis du stadig er interesseret.

Mvh Charlotte

lotlot@sol.dk

Anmeld

26. oktober 2010

chalotte

Hej.

Jeg tilbyder Økologisk spray tan, en utrolig lækker tan, der holder i godt en uge og længere hvis man passer den.

Du kan evt. skrive til mig på info@din-hud.dk, hvis du ønsker flere oplysninger.

Fortsat god dag.

Venlig hilsen Chalotte

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

ved der også er spraytan i herning

Anmeld

26. oktober 2010

Mille83

chalotte skriver:

Hej.

Jeg tilbyder Økologisk spray tan, en utrolig lækker tan, der holder i godt en uge og længere hvis man passer den.

Du kan evt. skrive til mig på info@din-hud.dk, hvis du ønsker flere oplysninger.

Fortsat god dag.

Venlig hilsen Chalotte

Hvilken by bor du i??

Anmeld

31. oktober 2010

realsunbeauty

HEjsa Piger.

Jeg er spraytannner og har sprayet siden 2008.

Jeg sprayer i århus og i skanderborg.

Tager 175kr.

I kan skrive  til realsunbeauty@gmail.com eller smse til 51517478

Sender gerne en mail med billeder af kunder jeg har sprayet. Og giver vejledning om hvad man skal før og efter.

Glæder mig til at høre fra jer om jeg kan være jeg behjælplig

På forhånd tak

Charlotte

Anmeld

31. oktober 2010

DK

I Horsens sprayer de også hos Visage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.