Jm idag... 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Corn

Så er jeg retur fra jm... Hun ku godt forstå at jeg havde snydestarter med det store hoved der stod så lavt

Og ellers havde jeg det flotteste blodtryk nogensinde 105/68, hovedet stod fast, blank urin prøve, ingen ødemer, symfysemål på 36, fosterskøn på 3400  og så venter vi bare på veer...

Imorgen har jm dagvagt og tilkaldevagt, så det ville jo passe fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

NoName

Macaab skriver:

Så er jeg retur fra jm... Hun ku godt forstå at jeg havde snydestarter med det store hoved der stod så lavt

Og ellers havde jeg det flotteste blodtryk nogensinde 105/68, hovedet stod fast, blank urin prøve, ingen ødemer, symfysemål på 36, fosterskøn på 3400  og så venter vi bare på veer...

Det lyder næsten for godt til at være sandt

Tillykke med det hele... Super dejligt...

Så vil du vel gerne hav lidt ve støv Majken?????

og det får du så griiiib

knus fra Majken 34+0

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Vi det virker sender jeg det retur til når du er 37+0

Anmeld

16. juni 2010

NoName

Smiler tak for det Majken... (selvom jeg har gemt lidt til mig selv)

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Macaab skriver:

Dejlig med en opdatering! Og skønt at det gik så godt.. .. Nu kan bebs altså bare komme ud til dig ! Vestøv sendes til dig ! 

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Her til morgen har Andreas på 5 og Anton på 3 sunget, råbt, skubbet, puffet, aet og snakket med lillebror... Alt sammen for at han skulle få lyst til at komme ud... Så nu må vi se om det virker

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

Uh det er spændende om det sker idag hva

Hi hi... kristian kysser også maven og råber "kom uuddd lillesøster" men hun lystrer squ ik. Hun har det for godt derinde. Jeg begynder at indstille mig på ihvertfald at gå til termin og måske endda lidt over... men Gud hvor føles to uger bare som en uendelighed.

Jeg har så skide ondt... og jagene i understellet kommer hyppigere og hyppigere... men sårn skal det sikkert bare være

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

Uh det er spændende om det sker idag hva

Hi hi... kristian kysser også maven og råber "kom uuddd lillesøster" men hun lystrer squ ik. Hun har det for godt derinde. Jeg begynder at indstille mig på ihvertfald at gå til termin og måske endda lidt over... men Gud hvor føles to uger bare som en uendelighed.

Jeg har så skide ondt... og jagene i understellet kommer hyppigere og hyppigere... men sårn skal det sikkert bare være

Ja jm sagde også bare at hun forstod godt at plukveer osv gjorde nas, for han vidste jo godt hvilken vej han skulle...

Fortryder lidt at jeg ikke fik hende til at undersøge mig indvendigt... Bare så man vidste hvor meget der var sket derinde...

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

Macaab skriver:

Ja jm sagde også bare at hun forstod godt at plukveer osv gjorde nas, for han vidste jo godt hvilken vej han skulle...

Fortryder lidt at jeg ikke fik hende til at undersøge mig indvendigt... Bare så man vidste hvor meget der var sket derinde...

ja det har jeg også overvejet at få min jordemoder til på mandag... men kan selv mærke at der ikke er meget plads dernede længere - så det hele må være afkortet en del.

Tja... når jeg nævner mine smerter for min jordemdoer siger hun også bare at det er gode produktive plukveer - og at de sagtens kan gøre skide nas når man er flergangsfødende. Men jeg synes nu alligevel det er utroligt at de skal gøre så ondt at man flyver op fra stolen og ens omgivelser tænker at man er igang med at føde

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

ja det har jeg også overvejet at få min jordemoder til på mandag... men kan selv mærke at der ikke er meget plads dernede længere - så det hele må være afkortet en del.

Tja... når jeg nævner mine smerter for min jordemdoer siger hun også bare at det er gode produktive plukveer - og at de sagtens kan gøre skide nas når man er flergangsfødende. Men jeg synes nu alligevel det er utroligt at de skal gøre så ondt at man flyver op fra stolen og ens omgivelser tænker at man er igang med at føde

Ja alt hvad man siger bliver slået hen med den: det er typisk for en flergangsfødende..

Jeg synes nu bare ikke det er særlig typisk, ifølge det man læser, at min 3. baby har stået fast med hovedet i over 14 dage...

Så kom dog ud, farmanden er ved at drive mig til vanvid, med sms og opringninger, om der ikke snart sker noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.