syntes den sidder dårligt (MT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.381 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

tascia

hva pokker gør jeg forkert! når mine søn sidder i MT'en så sidder hans hovede så langt nede at hna bidder i kanten, og det er som om den konsekvens sidder skævt, så den ene stro hængere længere nede end den anden! er det MT'en der er noget galt med eller er det bare mig som ikke fatter konceptet :D når jeg binder den sidder jeg bære stykket oppe i taljen (er det forkert) og jeg sørge for at stropperne sidder og støtter under numsen... HJÆLP en dummernik til bæredimser //NAtascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Truttenberg

Hvilken MT er det du har ?

Kh. Camilla

Anmeld

20. juni 2008

tascia

jamen, det er en pige der har syet den til mig, så det er ikke nogen bestemt...

Anmeld

20. juni 2008

Truttenberg

Okay ... Det kan värer lidt svärt at sige.... Er hoftestroppen sådan en der går lige over ...

Altså nu ved jeg ikke om dette betragtes som reklame når det nu er min egen butik ... Men ser de sådan her ud i formen? http://www.grisefanten.se/shop/maia-mei-tai--552p. html

Hvis den gör ... Så forsög når du binder hoftebältet .. Lige at vikle panelet et par gange omkring .. For så bliver panelet kortere og hun kan derfor kigge ud :)

Anmeld

20. juni 2008

Truttenberg

Forövrigt mht. den hänger skävt .. Så öv dig foran et spejl, for det er bare övelse der skal til .. Og forsög at sätte dit barn så lige som muligt som udgangspunkt :)

Anmeld

20. juni 2008

tascia

Hej igen...

den ser meget ud som din! og ja hoftestroppen er helt lige.

er ikke helt med på hvorddan jeg skal binde den rundt flere gange, for syntes hoftestropperne er lige tilpas lange til at de kan nå rundt (og jeg er ikke tyk :D)

Anmeld

20. juni 2008

tascia

måske det bare er øvelse... syntes ellers altid at når jeg først har fået stropperne over skulderene så strammer jeg godt til, men når jeg så har bundet er det som sagt som om den hængere mere i den ene side!

hmm, det røv iriterrende, for han gidder jo ikke rigtig sidde i den når han knap nok kan kigge ud, måske jeg skulle have en slynge i stedet for så han kan sidde på hoften?!?!

tak for dine svar :-)

Anmeld

20. juni 2008

smokie

Hvad er en MT??????

Anmeld

20. juni 2008

tascia

det er en mei tai

Anmeld

20. juni 2008

Truttenberg

Nej det jeg mente var ... At du tager fat i begge hofte stropper (Altså dem der stikker ud på hver sin side af panelet i midten) og så snor du dem den samme vej et par gange, så panelet i midten ligesom ruller rundt om det midterste på stroppen, på den måde korter du höjden på kroppen så hun/han kan kigge ud :)

Gav det mere mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.