Kørepose / forlæder klapvogn - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.889 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Svenne

Hej piger.
Jeg er ved at kigge på klapvogn til min lille dreng. Jeg er ret uvidende på det punkt, så det kan godt være, det er lidt nogle dumme spørgsmål, jeg vil stille nu - men jeg håber, I kan hjælpe

Jeg er ret sikker på, vi køber en Emmaljunga Cerox. Hvad er det der forlæder??!
Kan man bruge en almindelig voksipose som kørepose i den eller skal man have den kørepose, der passer til??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

saxa

Forlæder er det der kommer udenover klapvognen.. God at have i regn, blæst og kulde - har vi også til vores.. Vi har også den originale kørepose dertil.. Og den er uundværlig.. Det vil jeg ikke sige forlæderet er..  Ved faktisk ikke om en voksipose duer deri..

Anmeld

16. juni 2010

Svenne

Okay, det lyder godt. Tak.
Er det så nødvendigt at købe både allround-køreposen og vinterposen?
Hvis man kun har vinterposen, hvad bruger man så om sommeren?

Tænkte bare, det var smartere med en voksi, da den også kan bruges i barnevognen?!

Anmeld

16. juni 2010

henrysmor

Køb en Voksi-pose. Den kan bruges i begge vogne, og du kan købe både vinter og sommer indlæg til den.

Anmeld

16. juni 2010

saxa

Svenne skriver:

Okay, det lyder godt. Tak.
Er det så nødvendigt at købe både allround-køreposen og vinterposen?
Hvis man kun har vinterposen, hvad bruger man så om sommeren?

Tænkte bare, det var smartere med en voksi, da den også kan bruges i barnevognen?!

Vi har allround posen - da den er mest praktisk til både sommer og vinter da forlæderet tager kulden om vinteren.. Ville aldrig købe begge.. Men sys da klart du skal købe voksi-posen dertil, hvis den passer.. Endnu flere funktioner..

Anmeld

16. juni 2010

StineW

Hejsa.

Vi har også en Emaljunga til Emma. Vi har forlæder til, men normalt bruger vi en Sitbag til hende, da den holder hende dejlig lun hele vejen fra top til tå.

Se evt www.sitbag.dk

Kh Stine.

Anmeld

16. juni 2010

Pige2009

Voksiposen kan fint bruges i klapvognen. Det fungerer lige så fint som en kørepose, og vi er glade for det

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.