Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev det vores tur
Guldklumpen lever i luksus badeland inde i maven og fester på livet løs med en promille af fostervand. Alle tallene var som de skulle være - og vores baby vejer nu 326 g.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh hvor er det bare en fin lille bebs Dejligt og vide den bette trives.. da jeg var i uge 20 til scanning vejede vores lillebror 372g
Bliver også vild glad når jeg ser på billederne.. Det er "bare" vores drømmebaby som er en virkelighed for os
Havde også håbet på lidt mere gram - synes mavens vokseri går lidt langsom fremaf, men som alle siger: det kommer..
Årh hvor er det skønt.. Jeg syntes lille bebs har en rigtig flot vægt.. bliver også noget overrasker over vores lille bebs vægt, for troede ikke der var så mange gram på den hehe skal til lægen imorgen og lidt spændt på om han siger noget om hvor stor lille manden er
Der er altså bare heller ikke noget mere fantastisk end og vide ens lille baby bare stor trives inde i maven
Patrick07 skriver: Årh hvor er det skønt.. Jeg syntes lille bebs har en rigtig flot vægt.. bliver også noget overrasker over vores lille bebs vægt, for troede ikke der var så mange gram på den hehe skal til lægen imorgen og lidt spændt på om han siger noget om hvor stor lille manden er Der er altså bare heller ikke noget mere fantastisk end og vide ens lille baby bare stor trives inde i maven
Jeg havde slet ikke tænkt i gram - kun i cm.. Så tallet 326 skulle lige sluges og så lød det fornuftigt
Nadia&Daniel skriver: Jeg havde slet ikke tænkt i gram - kun i cm.. Så tallet 326 skulle lige sluges og så lød det fornuftigt
hehe jeg havde det lige omvent hehe.. men hende der scannede mig.. sagde ikke noget om hvor lang han var.. fik du noget og vide om det, med jeres bebes
Patrick07 skriver: hehe jeg havde det lige omvent hehe.. men hende der scannede mig.. sagde ikke noget om hvor lang han var.. fik du noget og vide om det, med jeres bebes
Nej slet ikke.. Kun det med tallene på kurven og så vægten..
Nadia&Daniel skriver: Nej slet ikke.. Kun det med tallene på kurven og så vægten..
Oki
Tilgengælde var der også gode nyheder ang. min vandcyste.. Den er blevet mindre - lige præcis det halve. Den var 5 cm. da de opdagede den, nu er den 2½ cm. så det er super dejligt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128