(juni) Hvordan putter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

SaNiNa

Nicklas vil ikke I seng om aften og vi har snart forsøgt alt hvis vi trækker ham længere end kl 19,30 så bliver han så over træt at han så først er helt umulig at putte.

Vi kan slet ikke putte ham i sin egen seng og de sidste 2 måneder har han sovet i vores seng som så er alt alt for lille når vi er 3 + 2 katte som osse sniger sig op.

Hvis vi forsøger at putte ham i hans egen seng bliver han så ulykkelig og kan ikke få mig selv til at vi skal lade ham græde lidt og så gå ind til ham igen for når vi h ar prøvet den metode har han grædt sig selv i søvn og det syntes jeg bestem ikke om.

vi kan hvis vi er helidg få han til at lægge sig til at sove hos os i vores seng rimelig hurtig, men så vågner han når vi flytter ham over i sin egen seng.

Hvis vi så for engang skyld har fået ham over i sin egen seng vågner han ved en 1-2 tiden og er ubund ulykkelig og vi kan ikke trøste ham på andre måder end vi lægge os med ham til at sover igen.

vil I ikke være søde at fortælle hvordan I putter jeres efter hånden stor børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

CamiRon

Har det stået på i 2 mdr eller? Vi har nemlig lidt samme problem for tiden. Hun vil absolut ikke  sove og så var der en herinde der foreslog at det evt. var et udviklingsspring/tigerspring, så det læste jeg lidt om og det passer fuldstændig på vores datter! Så kan man lidt bedre holde det ud, når man ved det...

Måske det er det samme med jeres? I hvert fald er det skide træls i de perioder hvor søvnen er en by i Rusland!!

Tror forresten at vi var i samme mødregruppe på netdoktor... Juni 2009 - kan det passe? Syntes jeg kan erindre dit og sønnens navn?!  

Anmeld

29. juni 2010

lauras*mor*

Vi er ved at være ovre problemet, men her har det stået på et par mdr også.. jeg tror det er et spring de er i gang med, selvom jeg aldrig rigtig har syntes om de tigerspring..

det der hjalp og som vi stadig benytter os af, er at hun sover inde hos os men i egen seng... så har vi været inde hos hende til hun faldte i søvn og havvde sovet lidt tid.. nogle gange endte det med vi selv faldte i søvn.. hehe...

nu her ca 2 mdr efter (de første 2-3 uger prøvede vi alt muligt andet) kan vi gå ligeså snart hun sover.. og hun vågner heller ikke i løbet af natten rigtigt.. nogle gange har hun dog nogle ret slemme mareridt..

Håber i finder ud af det, for der er næsten ikke noget værre end når det er natteroen det går udover..

knus..

Anmeld

29. juni 2010

lauras*mor*

og for det ikke skal være lyv så har jeg faktisk lige puttet hende, og gik med med det samme.. uden gråd eller andet... har dog tændt tv'et.. der er ingen grund til at presse citronen for meget jo.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.