Risen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Anne85

Er første lille pige ankommet i kvartal gruppen??? kan se du ikke har været online siden dit "av av av" indlæg igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

NoName

Ihhh, spændende...

Anmeld

16. juni 2010

sbs78

Spændene Spændene

Anmeld

16. juni 2010

saxa

Ihhh hvor spændende!!

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Hej piger ! .. Ih nej, er bare så øv øv øv idag.. Vågnede op med en enorm smerte , uden tvivl en ve.. (shit jeg dør under den fødsel) .. Nå men måtte så op og stå og den forsvandt jo så efter ja jeg ved ikke hvor lang tid? en halvt min?.. Var ikke lige i stand til at tage tid på det og manden var på arbejde.. (han arbejder nat) .. Men så INGENTING?! .. Idag har jeg kun trykken på lænden men ingen jagende smerter over maven.. Øv øv øv.. 

Anmeld

16. juni 2010

saxa

Risen skriver:

Hej piger ! .. Ih nej, er bare så øv øv øv idag.. Vågnede op med en enorm smerte , uden tvivl en ve.. (shit jeg dør under den fødsel) .. Nå men måtte så op og stå og den forsvandt jo så efter ja jeg ved ikke hvor lang tid? en halvt min?.. Var ikke lige i stand til at tage tid på det og manden var på arbejde.. (han arbejder nat) .. Men så INGENTING?! .. Idag har jeg kun trykken på lænden men ingen jagende smerter over maven.. Øv øv øv.. 

Ej øv.. Troede ellers lige den var der.. Men der er nok ikke lang tid igen..

Anmeld

16. juni 2010

Risen

saxi skriver:

Ja det troede jeg godt nok også.. det er bare surt.. .. Men ja som du selv siger mon ikke den snart er der? Det må da være et tegn på noget.. 

Anmeld

16. juni 2010

saxa

Risen skriver:

Ja det troede jeg godt nok også.. det er bare surt.. .. Men ja som du selv siger mon ikke den snart er der? Det må da være et tegn på noget.. 

Puster en masse ***V E    S T Ø V*** afsted til dig..

Anmeld

16. juni 2010

Anne85

Ej øv altså  Hvor er de trælse alle de der små optakter... jeg synes efterhånden også jeg har haft flere gange hvor jeg var 95% sikker på at det var veer... og så blev det ik til en skid alligevel.

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ej øv altså  Hvor er de trælse alle de der små optakter... jeg synes efterhånden også jeg har haft flere gange hvor jeg var 95% sikker på at det var veer... og så blev det ik til en skid alligevel.

Ja det er bare irriterende. Man  tror rigtig lige at nu er det nu, men nej.. dumme drillenisser vi har.. Men mon ikke vi kan tolke alle de små optakter som et tegn på at der ikke er længe endnu? Det håber jeg da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.