Drømmer I meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

IAH

Jeg drømmer helt sindssygt meget, og jeg kan huske drømmene ret detaljerede dagen efter. Både gode drømme og uhyggelige og absurde mareridt..

Er jeg den eneste her, der har det sådan? Er det pga hormoner mon?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

PeruBaby

hmmm, det tør jeg ikke sige. Personligt kan jeg ikke huske ret meget af hvad jeg drømmer og det har ikke ændret sig væsentligt siden jeg blev gravid... men det kan da være at der er andre med lignende erfaringer...

Anmeld

24. juni 2010

cdinesen

Jeg drømmer også vildt meget, som regel er det onde drømme, men drømmer også ting hvor jeg bagefter har måtte overvejer om jeg ikke hørte til på den lukkede afdeling Jeg har 2 gange nu drømt at jeg stod uden for en tivoli og gerne ville ind, men det kunne jeg ikke komme før jeg havde fundet kavelergangen på en traktor!!!!!!!! altså hvad der sker der for hormon-drømme?

Jeg husker også langt de fleste af mine drømme, det er virkelig noget underligt noget!

Anmeld

24. juni 2010

IAH

Jeg drømmer også vildt meget, som regel er det onde drømme, men drømmer også ting hvor jeg bagefter har måtte overvejer om jeg ikke hørte til på den lukkede afdeling Jeg har 2 gange nu drømt at jeg stod uden for en tivoli og gerne ville ind, men det kunne jeg ikke komme før jeg havde fundet kavelergangen på en traktor!!!!!!!! altså hvad der sker der for hormon-drømme?

Jeg husker også langt de fleste af mine drømme, det er virkelig noget underligt noget!

Jeg synes næsten det er pinligt, men i nat drømte jeg om en chimpanse med bøjle på tænderne og "gravid/amme-bryster".

Jeg har ikke sagt det til nogen, for det var sgu for bizart! Lige til lukket afdeling... Så der er efterhånden ikke nogen graviditetsdrømme, der  overrasker mig. Det er hormonerne...

G'nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.