Er jeg strid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Stumpen

Her sidst i august er der noget familie tam-tam på min kærestes side af familien. Stor familie - det er med alle hans onkler, tanter, fætre, kusiner og børn. (bedsteforældrene har vist noget der ligner 13 børnebørn og oppe på 25-30 oldebørn)

Der er sidste tilmeldingsfrist her i næste månede og jeg gider sådan set ikke og har påmindet min kæreste, der er meget glemsom på det punkt, at vi skal tilmeldes og at jeg ikke påminder ham om det igen. -også fordi at jeg ikke er hans privatsekretær

Sagen er den at han vist igen har glemt det, er det bare too bad for ham eller burde jeg sige noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

ka li ja

jeg ville nok med vilje lade vær med at sige noget igen... du har jo advaret ham

Anmeld

15. juni 2010

Muffinmus

mjø...jeg skal vist ikke snakek for meget, jeg har altid en eller anden undskyldning for ikke at tage med til jens families fødselsdage hvis jeg kan blive fri, har været heldig med syge børn, weekend arbejde liiiiige den weekend osv. Men det er kun fordi hele hans familie invitere hver gang nogen har fødselsdag, skulle vi med til alel dem ville det være en gang om måneden faktisk...og det orker jeg vist bare ikke lige.

Anmeld

15. juni 2010

Tynen

LOOOOOOL!!!
Det er SÅ meget mig og min kæreste, det der.

- Og øhh.. Jeg havde forresten IKKE mindet ham på det IGEN..
Skynd dig at lave andre planer for den dag

Anmeld

15. juni 2010

Grynt

Fnis typisk kvinder; Åhhhh jeg minder liiiiiige manden een gang til bare for at være HELT sikker på han hørte min sidste advarsel   

Min mening: hans invitation, hans familie, hans problem  Længere er den vel ikke?

Grynt, som hellere aldrig spørger til eller pakker mandens kuffert

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Tak tøser, skulle bare lige bekræftes i at jeg gør det rigtige

Anmeld

15. juni 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Tak tøser, skulle bare lige bekræftes i at jeg gør det rigtige

Selvfølgelig gør du det - Det er sgu da altid alle de andre den er helt gal med

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Selvfølgelig gør du det - Det er sgu da altid alle de andre den er helt gal med

Mig godt lide dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.