Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.............
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er.... hmmm... kort?
Trængte I til en forandring?
Tulipan skriver: .............
Hold fast hvor det bare er SUPERSKØNT til ham...det klæder ham da helt vildt godt...men han blev da lige ½ år ældre og 100 gange frækkere at se på
Hvordan har du selv med at have klippet lokkerne af ham?
NÆÆÆÆÆH! jeg GISPEDE ligefrem da jeg så billederne. jamen for DÆLEN da!! men han er jo stadig en smuk, smuk dreng, og det blir sikkert rart for ham at der er luft når nu sommeren kaster sig over os med varme og sol!
idamaria83 skriver: Hold fast hvor det bare er SUPERSKØNT til ham...det klæder ham da helt vildt godt...men han blev da lige ½ år ældre og 100 gange frækkere at se på Hvordan har du selv med at have klippet lokkerne af ham?
Det var lidt blandet. Men rart nok, for så skal jeg ik døje med knuder osv mere
Karo skriver: Er det Emil Jeg sad lige og undrede mig over du havde sat et billede ind af en fremmed dreng. Jeg tror lige man skal vende sig til det når nu man er van til at han har det lange flotte hår, men syndes bestemt ikke det er grimt.
Er det Emil Jeg sad lige og undrede mig over du havde sat et billede ind af en fremmed dreng. Jeg tror lige man skal vende sig til det når nu man er van til at han har det lange flotte hår, men syndes bestemt ikke det er grimt.
Ja det er ham
Han er da bare for lækker!!!
Chatarina skriver: Han er da bare for lækker!!!
Tak MEn skal lige vænne mig til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128