Har jeg ikke fulgt med i biologitimen eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Siber

Hej tøser,

Nu må I altså lige hjælpe mig lidt!

I dag har jeg været til scanning, og udfra mål af baby (som iøvrigt har det helt fint, alt er helt som det skal være) er jeg nu i uge 18 og har termin den 17. nov

Men men, hvis man ser på min udregning, altså første dag i sidste mens var 22 januar, så burde jeg være i uge 20, og have termin den 29 okt

men men man kan jo tage fejl, det jeg bare ikke forstår er at jeg testede positivt den 6 marts, men udfra scaninningen da var jeg slet ikke gravid, altså hvordan kan det lade sig gøre?

Det vigtigste er selvfølgelig at baby har det godt, og vokser som den skal - og det gør den. Jeg bliver bare en smule panikken, når det nu er 2 ugers forskel! jeg skal jo som sagt have PKS, og jeg har bestemt ikke lyst til at gå i fødsel!

Knus Siber, der er lidt frustreret og lidt en tude prinsesse, de hormoner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Kaufie

Det lyder godt nok underligt at du skulle kunne teste positiv før du var gravid......

Er der noget de regner anderledes i Norges land? Måske begynder de først at tælle fra den dag man regner med undfangelsen skete??

Anmeld

15. juni 2010

Siber

Kaufie skriver:

Det lyder godt nok underligt at du skulle kunne teste positiv før du var gravid......

Er der noget de regner anderledes i Norges land? Måske begynder de først at tælle fra den dag man regner med undfangelsen skete??

ja det er meget underligt

Men de spørger altså efter første dag i sidste mens

Knus

Anmeld

15. juni 2010

Muffinmus

det kommer også an på hvornår du rent faktisk havde æl, hvornår ægget rent faktisk BLEV befrugtet og hvordan babyen ligger i din mave:-)

Jeg er næsten blevet rykket en hel uge hver gang og det er selv om jeg ved hvornår vi ahdve sex og æl...

Anmeld

15. juni 2010

Louise mortil4

Det er bare skide trals at blve rykket på den måde, med freja blev jeg rygget 21 dage tilbage, mega nederen. Med Liv og Lærke blev jeg rykket 19 dage tilbage. jeg må bare konkludere at je har ÆL meget sent i cyklus og at jeg derved ikke er så langt henne når jeg kan teste postiv, måske det samme for dig??

Anmeld

16. juni 2010

Mie A

Jeg testede positiv med Lærke den 22. februar og havde Termin 3. november ifølge skanning. Hun blev født den 31. oktober - Så det passede meget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.