Scanning og endnu mere forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Siber

Så har jeg været til ekstra scanning for at få en termin, og jeg er bare endnu mere forvirret. Jeg har nu fået terminen 17. nov, og udfra min sidste mens havde jeg termin den 29 okt. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg kan teste positiv, da jeg var gået 5 dage over tid, for jeg burde jo egentlig ikke være gravid, hvis jeg har termin den 17. nov???

Sidste mens var den 22 januar

Er det mig eller?

Men baby havde det godt, og vi fik en masse finde billder med hjem. Den vokser som den skal og det er jo det vigtigste

Knus SIber, der altså bliver i okt termin gruppen, hvis der er ok for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Anja

Selvfølgelig bliver du da her

Men jeg synes da nok det er lidt vildt, at du jo nærmest er sat 3 uger tilbage i forhold til den beregnede termin i flg sidste mens. Spurgte du ind til det?

Anmeld

15. juni 2010

Siber

Anja skriver:

Selvfølgelig bliver du da her

Men jeg synes da nok det er lidt vildt, at du jo nærmest er sat 3 uger tilbage i forhold til den beregnede termin i flg sidste mens. Spurgte du ind til det?

ja jeg spurgte til det.

Jeg sagde, det er selvfølgelig ikke fordi jeg ikke tror på dig, men hvordan kan jeg så teste positiv den 6. marts, og min første dag i sidste mens var den 22 januar!

Det kunne hun ikke svare på, men jeg er nødt til at tale med min læge, og jeg har fået en ny tid den 20 sept, hvor jeg får en tid til PKS.

Jeg er pænt frustreret og lidt ked. Er lidt bange for at jeg skal gå i fødsel osv ja de hormoner og alle de tanker!

Knus Siber

Anmeld

15. juni 2010

Anja

Siber skriver:

ja jeg spurgte til det.

Jeg sagde, det er selvfølgelig ikke fordi jeg ikke tror på dig, men hvordan kan jeg så teste positiv den 6. marts, og min første dag i sidste mens var den 22 januar!

Det kunne hun ikke svare på, men jeg er nødt til at tale med min læge, og jeg har fået en ny tid den 20 sept, hvor jeg får en tid til PKS.

Jeg er pænt frustreret og lidt ked. Er lidt bange for at jeg skal gå i fødsel osv ja de hormoner og alle de tanker!

Knus Siber

Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, det tror jeg også at jeg ville være. MEN mon ikke de har styr på sagerne

Anmeld

15. juni 2010

misslea

Siber skriver:

Så har jeg været til ekstra scanning for at få en termin, og jeg er bare endnu mere forvirret. Jeg har nu fået terminen 17. nov, og udfra min sidste mens havde jeg termin den 29 okt. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg kan teste positiv, da jeg var gået 5 dage over tid, for jeg burde jo egentlig ikke være gravid, hvis jeg har termin den 17. nov???

Er det mig eller?

Men baby havde det godt, og vi fik en masse finde billder med hjem. Den vokser som den skal og det er jo det vigtigste

åååhh hvordan er det nu liiiiige det er???

Kan man ikke teste, når man er 2 dage over tid... eller hvordan???

Jeg er ikke helt inde i det da jeg først testede positiv, da jeg var en del længere henne (anede ikke jeg var gravid.. heheh)

Synes bare, at når jeg har fulgt lidt med i hvornår folk har testdage herinde, så er det kun lige et par dage over tid...!!

Men puha ja... jeg forstår virkelig godt din frustration....!! Der er jo en KÆMPE forskel på de to datoer du har fået indtil videre...!!! Håber altså snart du blir lidt klogere på det hele....

Og ja da - selvfølgelig skal du blive i vores gruppe

Mange fra Lea

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

Mmm ja det er ikke altid let og finde ud af de termins datoer pu ha.. min blev også hykket fra d. 1 oktober til d. 4 oki det er godt nok kun 4 dage hehe.. Men mon ikke de kan se det nærmer ved den scanning der kommer i uge 20?

de kan vel se det på udvikling af baby m.m måske??

Anmeld

16. juni 2010

Assi

Du skal bestemt blive her

Men hvor lyder det mærkeligt - og forvirrende! Jeg kan godt forstå, det gør dig usikker i forhold til at gå i fødsel og PKS. Jeg håber, du får mere klarhed, når du snakker med lægen.. jeg har ingen god forklaring. Men GODT at bebs har det godt!

Anmeld

20. juni 2010

mybaby-girl

Hej, (ny her)

Det lyder mærkeligt  Jeg er selv blevet rykket fra 11 okt til d. 19 okt, to uger.. Så jeg er os meget spændt når jeg kommer til sidste scanning..

Knus Betina (22+5)

Anmeld

20. juni 2010

Slettet

Siber skriver:

Er det mig eller?

Det var jeg også ude for i sidste graviditet ... min termin blev ved scanning flyttet 15 dage - det er bare SÅ træls! Jeg synes bare at du skal blive i den gruppe, hvor du føler at du hører til, det er jo det vigtigste..

Så skal du bare ikke blive for skuffet hvis du først føder omkring d. 17 nov...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.