Massage... zoneterapi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Anne85

Så sidder man her med godt to uger til termin og føler sig allerede skide træt og utålmodig

har engang læst noget om en speciel massage eller måske det var zoneterapi der skulle kunne sætte lidt fut i at få gang i fødslen... det kunne da ikke skade at prøve  Er der mon nogen af jer der har prøvet det?? Og virkede det?? Og i så fald... er der mon nogle der kan anbefale en i nærheden af Kolding??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Anne85

ingen?

Anmeld

20. juni 2010

Hvem?

Jeg ville ikke gøre det to uger før terminen, der er jo en grund til at det er 40 uger, men kan godt huske ventetiden var lang,

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Tænkte også at jeg fx ville booke en tid i næste uge... det er en uge før termin. Og jeg tænker lidt, at det vel ikke kan sætte gang i noget som allerede er under opsejling... hvis du forstår hvad jeg mener?  Altså hvis man nu er sårn lige på trapperne til at være ved at gå i fødsel så kan det være det lige gir det ekstra skub.

Meeen tror da heller ikke jeg gør det... er bare skide træt af min krops små signaler om at nu er det nu og så sker der ik en dyt alligevel

Anmeld

20. juni 2010

Low

Der var ikke rigtig nogle der svarede i min tråd om det igår så nu prøver jeg at følge med her .

40+5

Anmeld

20. juni 2010

Anne85

Low skriver:

Der var ikke rigtig nogle der svarede i min tråd om det igår så nu prøver jeg at følge med her .

40+5

Hi hi... så det godt lige  Nå men jeg har faktisk prøvet at skrive til en massør i Kolding - at jeg havde hørt rygter om at hun kunne nogle tricks der kunne sætte en fødsel igang - hun svarede: "tak for din mail - jeg er ikke sikker på at jeg helt kan leve op til det rygte Jeg er massør og laver gravidemassage og har i den forbindelse masseret hælene på nogle af de gravide som gerne ville have sat fødslen i gang  - men som jeg altid forklarer ved tryk omkring hælen på en gravid, så kan det sætte gang i veerne hvis kroppen er klar til at føde og hvis kroppen ikke er klar så sker der ingenting ved at massere hælene. Men som nævnt er det ikke en behandling i sig selv jeg har udført det ved en almindelig massage." Så jeg skal da ærligt indrømme at jeg lidt overvejer om jeg fx skulle give mig selv lidt massage-forkælelse i fødselsdagsgave (der er jeg 39+1) - og skulle man så være så heldig at en dejlig sidegevinst var at det satte fødslen igang så gjorde det jo ikke noget  Var en tur på fødegangen igår aftes da mit for-vand (har jeg aldrig hørt om før men det er der åbenbart noget der hedder) sandsynligvis er gået og her kunne hun konstatere at prinsessen ligegr langt nede i bækkenet og at jeg er 1/2 cm åben - så jeg tænker umiddelbart at det jo ikke er fordi jeg sætter noget igang som ikke allerede er under opsejling

Anmeld

20. juni 2010

Low

Anne85 skriver:

Hi hi... så det godt lige  Nå men jeg har faktisk prøvet at skrive til en massør i Kolding - at jeg havde hørt rygter om at hun kunne nogle tricks der kunne sætte en fødsel igang - hun svarede: "tak for din mail - jeg er ikke sikker på at jeg helt kan leve op til det rygte Jeg er massør og laver gravidemassage og har i den forbindelse masseret hælene på nogle af de gravide som gerne ville have sat fødslen i gang  - men som jeg altid forklarer ved tryk omkring hælen på en gravid, så kan det sætte gang i veerne hvis kroppen er klar til at føde og hvis kroppen ikke er klar så sker der ingenting ved at massere hælene. Men som nævnt er det ikke en behandling i sig selv jeg har udført det ved en almindelig massage." Så jeg skal da ærligt indrømme at jeg lidt overvejer om jeg fx skulle give mig selv lidt massage-forkælelse i fødselsdagsgave (der er jeg 39+1) - og skulle man så være så heldig at en dejlig sidegevinst var at det satte fødslen igang så gjorde det jo ikke noget  Var en tur på fødegangen igår aftes da mit for-vand (har jeg aldrig hørt om før men det er der åbenbart noget der hedder) sandsynligvis er gået og her kunne hun konstatere at prinsessen ligegr langt nede i bækkenet og at jeg er 1/2 cm åben - så jeg tænker umiddelbart at det jo ikke er fordi jeg sætter noget igang som ikke allerede er under opsejling

Nu bor jeg på amager så det er lidt langt væk ..

Så må vi da håbe for dig at der snart sker noget . Jeg har godt hørt om der der "for vand". Der er vist flere hinder med væske imellem som kan gå, uden at vandet inde hos babyen er gået..

Anmeld

20. juni 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Det synes jeg bestemt du skal søde...  Om ikk så har du da forkælet dig selv rigtig godt før den store dag...

Anmeld

21. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Så sidder man her med godt to uger til termin og føler sig allerede skide træt og utålmodig

har engang læst noget om en speciel massage eller måske det var zoneterapi der skulle kunne sætte lidt fut i at få gang i fødslen... det kunne da ikke skade at prøve  Er der mon nogen af jer der har prøvet det?? Og virkede det?? Og i så fald... er der mon nogle der kan anbefale en i nærheden af Kolding??

Hva så Anne???

Har du været afsted til "igangsættelses" massage???

Jeg er seriøst begyndt at overveje zoneterapi, når vi runder den 1. Juli...

Majken

Anmeld

21. juni 2010

Anne85

Nej går stadig og overvejer.... kender du nogle gode zoneterapeuter her i området?? Og sku de ku sætte gang i noget?? Går du ind i de gyldne 37+ fra 1. juli??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.