Kender I det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

rlyn

Det har været en super dag idag. Tristan og jeg har været i jumboland og har ellers råhygget og haft det rigtig sjovt hele dagen. Alt er bare gået som fod i hose og jeg har nydt hvert sekund med vores skønne, vidunderlige knægt (L)(L)(L) Her til aften puttede han ved mig på sofaen, og mens jeg nussede ham i nakken, aede han mig på kinden, mens han kiggede inderligt på mig med sine blå, blå øjne. Uha...et af de der øjeblikke, der bare brænder sig fast (L)(L)(L) Sef er på kursus til imorgen og egentlig er det lækkert bare med mor og Tristan tid (selvom Tristan var noget ulykkelig over, at far ikke sad på sin stol da vi spiste :'() og tid til mig selv her i aften. MEN...de gange Sef har været afsted med overnatning, så kan jeg bare ikke falde til ro om aftenen :( Det er ikke fordi jeg savner ham vildt og voldsomt, men jeg får bare sådan en ubeskrivelig uro i kroppen. Tror faktisk jeg vil ta et glas rødvin inden jeg putter mig ind på sofaen til Tristan. Knus til jer (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

3rollinger

Hej Rikke

Jeg kender det med at have nogle super dage med ungerne, hvor man bare taenker at man da maa have et par stykker til :D

Men det med at have uro i kroppen uden manden lider jeg ikke af. Jeg er til gengaeld blevet lidt af en pivskid og soerger for at kaeden er sat for doeren og ellers kan jeg ikke sove. Og den uro tager Khike. Selvom han ikke er den store machomand, det er mig der maa slaa edderkopper og kakkerlakker ihjel :) Saa jeg har jo alligevel noget uro :S Men det er altsaa ikke saadan en "jeg kan ikke sove uden min mand ved siden af" uro. :)

Knus
st

Anmeld

20. juni 2008

st

Jo sådanne dage har jeg også med Mads. Det er så vidunderligt at sidde og tænke på. Nu er Mads også begyndt at sige "elger Boar" (elsker moar)når jeg siger godnat til ham. Der smelter han altså mit hjerte. (L)

Jeg kender lidt til det du skriver om det at være alene hjemme. Jeg er ikke meget for at være alene hjemme, men det er mest fordi vores hus er så stort. Hele overetagen står som en byggeplads, og jeg synes hele tiden jeg hører lyder deroppe fra. Det er sjovt nok kun når Jeppe ikke er hjemme. Jeg sørger altid for at låse døren og dobbelttjekke mange gange inden jeg selv går i seng. Men når først jeg er faldet i søvn, så nyder jeg pladsen i fulde drag. Jeppe er en værre møffer om natten, så det er dejligt at kunne ligge i fred og ro.

st.

PS, fedt at Tristan sagde det kilder i numsen og tissemanden da han rullede på de der pinde i Jumboland. (se Rikkes fotoalbum for flere detaljer) :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.