Rejsefeber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Bamme

...lider vi så småt af...

Nu skal vi kun sove X gange inden vi skal flyve (citat Nillert)

Det der blå sygesikringskort, er det noget vi SKAL have med, eller er det lige meget når det er Tyrkiet? -HAr bestilt dem i sidste uge, just in case, men aner ikke hvornår de dukker op med posten!

Til Jer som har været i Tyrkiet, Alanya: FORTÆL lige om lidt shopping, en del ting skulle vist være OK billige dernede, hvad har I selv hjembragt?

Bamme - monsterspændt, det er 3 år siden vi sidst var ude at rejse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Marco2

Glæder mig altså også bare MAX til vi skal afsted.

Men der er jo 3 1/2 uge til jeg går på ferie og yderligere en uge til vi skal afsted. Synes tiden snegler sig afsted.

Synes jeg trænger sådan til ferie.

Er så trææææææææt hele tiden.

AG

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Jeg har været i Alanya to gange tilbage i 04 og 05.. Der er MASSER af butikker med mærketøj/kopier self... Kvaliteten på det vi har slæbt med hjem har været helt i top... Lige nogle enkelte smuttere, men ikke mange i forhold til det vi har sløbt hjem af T-shirts og sweaters...

Meget kan jo være sket på de 5 år, men du skal selvfølgelig ikke give så meget for tøjet som de siger  Var dernede i henholdsvis april og oktober og det var klart i oktober hvor sæsonen var mere eller mindre ovre at de var villige til at gå langt ned under det de forlangte..

Skal selv derned i september med svigerne, de har en lijleghed dernede

Anmeld

16. juni 2010

Stumpen

Bamme skriver:

...lider vi så småt af...

Nu skal vi kun sove X gange inden vi skal flyve (citat Nillert)

Det der blå sygesikringskort, er det noget vi SKAL have med, eller er det lige meget når det er Tyrkiet? -HAr bestilt dem i sidste uge, just in case, men aner ikke hvornår de dukker op med posten!

Til Jer som har været i Tyrkiet, Alanya: FORTÆL lige om lidt shopping, en del ting skulle vist være OK billige dernede, hvad har I selv hjembragt?

Bamme - monsterspændt, det er 3 år siden vi sidst var ude at rejse

Har du set at der er hedebølge i Tyrkiet 40+?

ps for en sikkerhedsskyld, så tag en fugtugshedscreme med.. De gange vi har været dernede er min hud begyndt at klø helt vildt, tror det er pga at tørre luftfugtighed...

Go tur

Anmeld

16. juni 2010

Bamme

Stumpen skriver:

Har du set at der er hedebølge i Tyrkiet 40+?

ps for en sikkerhedsskyld, så tag en fugtugshedscreme med.. De gange vi har været dernede er min hud begyndt at klø helt vildt, tror det er pga at tørre luftfugtighed...

Go tur

What?

Hedebølge? Oh no...

Hvad koster bleer dernede egentlig?

-Overvejer at tage en hel pose Libero med hjemmefra, men de er dælme tunge og fylder meget. (På den anden side: så er der jo det mere plads på vej hjema' til alle indkøbene)

Tak for tip, om creme, har bestilt noget på flyet i forvejen.

Anmeld

16. juni 2010

Stumpen

Vi var der før børn, men mener min svigerinde købte til hendes yngel dernede og mindes ikke de var overrasket over prisen.. Men I må vel have 80 kg med??

Vi skal have både klapvogn og weekendseng med, så der røg de første mange kilo...

mht. vejret, så så jeg det inde på tv2s hjemmeside..

Anmeld

16. juni 2010

Stumpen

http://vejret.tv2.dk/artikel/id-31268439:hedeb%C3%B8lge-i-gr%C3%A6kenland-og-tyrkiet.html

det var den her overskrift jeg kiggede på, men der står self. antalya, men der er kun 2,5 times laaaaaaaaaaaaaang bustur imellem..

Anmeld

16. juni 2010

Muffinmus

Har desværre ikke været i alanya...det er lidt for meget ibiza of druk til mig...men i Antalya havde de billige pludderbukser, punge, tasker og MASSER af underlige og knap så kønne souvenirs:-)

Men hav en rigtig god tur og hyg jer.

Vi har jo lige været afsted og skal derfor først til udlandet igen til efteråret, sikkert samme sted i Antalya igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.