Chaaaaaaaaarlie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Stumpen

Kan se i en anden tråd at det fortsat ikke går helt godt mellem Marcus og Malte.. er det slet ikke blevet bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Charlie

Nej, det er det faktisk ikke...
Det gør mig mange gange båede træt og ked af det. Men jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal stille op...

Anmeld

14. juni 2010

Stumpen

Jeg tror egentlig ikke der er det store at stille op end det du allerede gør. Det hjælper i hvert fald ikke at presse Marcus til at lege med Malte.. Jeg tror at det kommer af sig selv hen ad vejen... Men dermed ikek sagt at jeg ikke godt forstår dit frustrerede hjerte...

Anmeld

14. juni 2010

Charlie

Nej, jeg tror egentlig heller ikke, der er så meget andet at gøre, end det jeg gør. Og bare præve at være så imødekommende som muligt. Jeg er prøver også sommetider at sige til ham, at det jo også somme tider kan være meget hyggeligt at lege sammen. Det virkede her til aften for første gang. Så lidt fremskridt er der da

Anmeld

14. juni 2010

Stumpen

Det er da dejligt.. Men ja, tag det som det kommer, så skal han nok blive glad for sin lillebror...

Anmeld

14. juni 2010

Charlie

Jeg kydser i hvert fald fingre for det. Men hvor var det sødt af dig at spørge til det. Det lettede faktisk tyngden af bekymringerne over det en smule

Anmeld

14. juni 2010

Stumpen

Det var så lidt  -skal du i øvrigt ikke snart have et nyt profilbillede??

Anmeld

14. juni 2010

Charlie

Jooohh
Hihi, jeg sad netop lige og tænkte på, at det da vist er temmeligt forældet det der

Anmeld

14. juni 2010

Charlie

Jeg har bare ikke rigtigt nogen billeder af mig selv, da det altid er mig, der fotgraferer herhjemme, så det er ikke særligt ofte, at jeg er med på nogle af billederne
Når vi er på ferie må jeg ofte bede Tue om lige at tage et billede af mig...

Anmeld

14. juni 2010

Stumpen

Kender det godt  Hader nu også selv at blive fotograferet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.