Tjuhl skriver:
sidder lige og føler mig meget ramt! jeg skulle til mundtlig eksamen idag og da jeg når frem på universitetet, syntes jeg ligesom lyset omkring mig blev underligt og mine ben blev tunge. jeg var der i god tid, så jeg gik ud på et toilet og sad og forsøgte at finde balancen. det lykkedes nogenlunde efter noget tid. jeg er overhovedet ikke typen der bliver svimmel og jeg har aldrig prøvet at besvime, gravid eller ikke gravid. men jeg var godt nok nervøs der 
såe...ja....jeg har egentlig prøvet det og er faktisk helt lettet over at du skriver om det, for ellers havde jeg nok bare lagt det i glemmebogen!
Jamen det er jo lige præcis derfor at det er fantastisk med sådan et forum her!! 
Det er jo ikke fedt at du har oplevet noget lignende, men er også glad for at høre, at det er sket for andre!! Jeg har læst i bogen jeg fik af min læge, at der kan forekomme blodtryksfald og at man kan besvime, men at det ikke er farligt!
Men det lyder som det samme vi oplever, da det for os begge har været i pressede situationer (går ud fra du bliver bare lidt nervøs eller lign. i en eksamenssituation)! Jeg tænker - udover graviditetsgrunden - at en del af problemet er vejrtrækningen... når vejrtrækningen bliver overfladisk, kan blodtrykket falde, og grunden til det sker så hurtigt, kan jeg så ikke finde ud af... men mon ikke det også er graviditeten der spiller kroppen et pus!
Dejligt at vi kan berolige hinanden 
Anmeld