Vil ikke sove....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Fines mor

Er vi de eneste som kæmper med at få de store børn til at sove?? Josephine vil bare ikke give sig, og nogle dage er hun vågen til kl. 21.30 - jeg aner ikke hvad jeg snart skal stille op med hende.

Hvad tid putter i? Vi står op kl. 6, og syntes da det er rimeligt at komme i seng kl. 19-19.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Muslingen

Amalie har aldrig sovet så meget. I øjeblikket sover hun mellem 21 og 21.30 og jeg slæber hende ud af sengen 7.15. Hun er ok frisk i løbet af dagen, så egentlig tror jeg hun får søvn nok. Hun er bare B-menneske. Så snart det er week-end rykker hun søvnen til 22.30-9.00 i stedet.

Cecilie er tilgengæld ikke til at drive i seng for tiden. Tror det er fordi det er lyst. Hun sover 20.30-20.45 og står også op 7.15. Det er liiiige i underkanten for hende. Men det kan ikke rigtig være anderledes.

Kh Fie

Anmeld

15. juni 2010

karina1980

Jasmin sover hellere ikke før kl 21:30-22 for tiden og her bliver hun også hevet ud af sengen kl 6, men umiddelbart så virker hun frisk,

tror det pga det er så lyst nu

Anmeld

15. juni 2010

lene

Mathias bliver lagt i seng kl 19 og sover vel omkring en halv time senere og kommer op kl 6 om morgen, syntes der er i perioder han ikke er drive i seng, men lige pt går det fint

Anmeld

15. juni 2010

Heidimed lea

Rasmus bliver lagt 20 20.30 i hverdagen,, han står først op kl 7.30 8 tiden   han har brug for megen søvn og er hurtig væk om aftenen    Heidi

Anmeld

17. juni 2010

Avi

David bliver lagt kl 19 og sover somme tider ikke før 21:00 tiden men for det meste falder han nogenlunde tidligt i søvn..

Naja er ikke til at få i seng og kan hun snyde  - ja så gør hun det, hun kan komme til at tage sin DSI med i seng også er der ballade når vi opdager det...

Andre dage kommer hun om natten og fabler om uhyrer og underlige ting...det var ellers holdt efter Nanna sov hos hende og hun har vågelys fra Ikea(den er vildt go)

Knus avi

Anmeld

17. juni 2010

tumle81

Victoria bliver puttet 19.30-20.00 tiden og falder temmelig hurtig i søvn, hun står op ved 7 tiden...

Det er det samme med Valdemar og efter han er stoppet med middagsluren kan han igen sove om aftenen...

Knus Kathrina

Anmeld

17. juni 2010

Avi

Avi skriver:

David bliver lagt kl 19 og sover somme tider ikke før 21:00 tiden men for det meste falder han nogenlunde tidligt i søvn..

Naja er ikke til at få i seng og kan hun snyde  - ja så gør hun det, hun kan komme til at tage sin DSI med i seng også er der ballade når vi opdager det...

Andre dage kommer hun om natten og fabler om uhyrer og underlige ting...det var ellers holdt efter Nanna sov hos hende og hun har vågelys fra Ikea(den er vildt go)

Knus avi

glemte at fortælle at de står op kl 06:30

Anmeld

19. juni 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel er oppe kl. 6-6.30 og kommer i seng 19.30-19.45 i hverdagen og
mellem 21-23 i weekenderne.
Det er sjældent han ikke falder i søvn inden for 15-30 min.
Men han har så også to store søskende at rette ind efter.

Katrine, som er 11 år, kommer i seng ca. samtidig med Mikkel ellers oplever vi at hun ikke kan komme op om morgenen. Hun sover også ganske kort tid efter hun har lagt sig og det tror jeg smitter af på Mikkel.

De sover desuden i køjeseng. Så tier han ikke stille eller ligger meget urolig, så er søster der med det samme for så kan hun ikke sove pga. hans larm. Meget preventivt!

Jonas, som nu er 15 år, går i seng i hverdagene kl. 21.30. Hvornår han sover ved jeg ikke helt, men aftalen er at han er i seng 21.30.. Selv om de er teenagere og mener de selv kan styre alt, så har de stadig brug for søvnen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.