Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der nogen der vil pb'e BM's nummer til mig... In case jeg farer vild - man er jo ikke udstyret med GPS
Vi ses
Done Ivf.
Nøj, jeg glæder mig til at se jer og hvor bliver jeg sentimental over at se de gamle billeder. Nu skal I dælme ikke forvente jer de samme omgivelser denne gang! Ih, hvor kommer jeg til at savne vores gamle terasse og have nu...
Ses tøsebørn.
Fanks...
Og her er lidt fra AG.
Og "et par" stykker fra BM:
Bl.a d'damer Kalaha og TRyne i dyb, intellektuel samtale. (Nyd nu billederne, det ses ikke så tit)
Ved ikke om det er for sent, men ku' jeg også få et nummer in case man ikke kan finde det?
AG - snart på vej
Tynen skriver: Og hvor er du denne gang??!
Og hvor er du denne gang??!
Jeg er herhjemme og laver noget så spændende som at sortere babytøj.. Der er vel grænser hvor påtrængende man har lov at være
Stumpen skriver: Jeg er herhjemme og laver noget så spændende som at sortere babytøj.. Der er vel grænser hvor påtrængende man har lov at være
Arh, come on man....
Hvis det bliver hjemme ved mig næste gang (Regner med om en 2 mdr.s tid) kommer du så???!
Tynen skriver: Arh, come on man.... Hvis det bliver hjemme ved mig næste gang (Regner med om en 2 mdr.s tid) kommer du så???!
Det gør jeg da gerne hvis ikke det falder sammen med min arbejdsweekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128