sms til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Stumpen

I Mathildes børnehave har de bedt om at man sender en sms ved fravær af det ene eller den anden slags, så de ikke skal bruge tid på at løbe efter telefonen.. Kan sagtens se det fornuftige i det, når nu der ikke er flere hænder end der er...

Men synes det er lidt øv, at når man sender en sms ved sygdom eller fridag -at der ikke lige kommer en hurtig retur, når mobilen bliver tjekket med "god bedring til hende" eller "god fridag"....

Er det for meget forlangt??

Anja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

3rollinger

Hvad med at forslaa det til boernehaven?

Det kan vaere de ikke har taenkt paa det. Og at mange andre foraeldre ville blive glade for det. Paa den anden side sparer de jo ikke meget tid, med mindre man kan programmere det ind.

Anmeld

14. juni 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Hvad med at forslaa det til boernehaven?

Det kan vaere de ikke har taenkt paa det. Og at mange andre foraeldre ville blive glade for det. Paa den anden side sparer de jo ikke meget tid, med mindre man kan programmere det ind.

Jeg ville ikke foreslå, hvis det bare var mig der er smålig  

Vil nu mene at det tager længere tid at tage telefonen, da mange af goggerne dernede er gode til at tale end lige at trykke besvar og smide en hurtig hilsen som bare god bedring, så man også ved at de har modtaget...

Anmeld

14. juni 2010

3rollinger

Det behoeves slet ikke at lyde smaaligt. Og jeg tror da at alle foraeldre ville saette pris paa saadan en besked.

Man kan jo godt ligge den ind i standardbeskeder og sende den i loebet af 0,5.

Anmeld

15. juni 2010

Munder

Kan sagtens forstå dig. Det er jo rart, at man lige får en bekræftelse på, at de har set beskeden.

Som Trine skriver synes jeg du skal prøve at foreslå det. Det er overhovedet ikke småligt.

Anmeld

15. juni 2010

Heidi B

Hmmm jeg er godt nok splittet.... Synes egentlig det er mærkeligt at sende en sms, men på den anden side kan jeg godt se det er tidsbesparende, og så kan de svar tilbage når der er lidt bedre tid, for det synes jeg de skal.... Men hvad nu hvis 10 børn er syge eller holder fri??? Bliver det så saådan en standard besked????

Er glad for de tager tlf hos i min børnehave....Endnu!!!

Anmeld

15. juni 2010

Stumpen

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der synes det er lidt mæreligt/lidt koldt... Så tror jeg vil spørge en dag, hvor lejligheden byder sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.