Hurtig råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

hc=k

Min søn på 14 måneder har valgt at skrige og skrige her til aften. Han vil bare ikke putte sig selvom han er død træt. Hvad er rådet fra jer??

Jeg skal lige sige at der ikke er en løsning der hedder at lade ham være ope for så putter han sig aldrig og så lurer han at han kan få mig til at give op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

sæt dig med en bog og læs for ham, et stille stille sted. Hav ham i dine arme, hvis han dog vil det.. Syg for ham, gør noget sådan så han bliver rolig og måske indser at han er træt..

Anmeld

14. juni 2010

mrsMary

Han er måske blevet overtræt - og så er det slet ikke til at komme igennem til barnet! Hold ud...han skal jo sove :-)

eller også er det endnu en ny fase, som I lige skal finde rytmen med....

Anmeld

14. juni 2010

hc=k

DatterMalou skriver:

sæt dig med en bog og læs for ham, et stille stille sted. Hav ham i dine arme, hvis han dog vil det.. Syg for ham, gør noget sådan så han bliver rolig og måske indser at han er træt..

Det var også min første indskydelse, men så snart han så putter sig og jeg går græder han igen helt hysterisk. Han er ikke ked af det det kan jeg sagtens høre, men han skriger og er rigtig rigtig sur.

Anmeld

14. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

hc=k skriver:

Det var også min første indskydelse, men så snart han så putter sig og jeg går græder han igen helt hysterisk. Han er ikke ked af det det kan jeg sagtens høre, men han skriger og er rigtig rigtig sur.

Prøv og accepter at han ikke vil sove lige nu, helt inde i din krop. Gå der ind igen med samme følelse i kroppen og bliv der til han sover.

Anmeld

14. juni 2010

hc=k

mrsMary skriver:

Han er måske blevet overtræt - og så er det slet ikke til at komme igennem til barnet! Hold ud...han skal jo sove :-)

eller også er det endnu en ny fase, som I lige skal finde rytmen med....

Jamen ja det tænker jeg også. Min kæreste synes det er rigtig synd for ham at han ligger der og skriger, men altså hallo han er hysterisk og vil have sin vilje og hvis jeg giver ham den så er det jeg har balladen imorgen.

Det er godt jeg at ikke er den eneste der synes han godt må være sur.

Anmeld

14. juni 2010

trunte89

hc=k skriver:

Hvad med at sidde hos ham til han sover? Hvis han falder til ro når du er der.

Anmeld

14. juni 2010

Svei

hc=k skriver:

Men så bare sid ved ham...stille og roligt evt læg en hånd på ham, nus ham og bare vær ved ham,...det kan de jo få brug for i perioder....

Anmeld

14. juni 2010

hc=k

DatterMalou skriver:

Prøv og accepter at han ikke vil sove lige nu, helt inde i din krop. Gå der ind igen med samme følelse i kroppen og bliv der til han sover.

Hmmm nej det gør jeg simpelthen ikke. Han skal ikke tro at han kan snørre mig og jeg ved at han ikke putter sig hvis jeg er derinde.. Ellers tak for rådet.

Anmeld

14. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

hc=k skriver:

Hmmm nej det gør jeg simpelthen ikke. Han skal ikke tro at han kan snørre mig og jeg ved at han ikke putter sig hvis jeg er derinde.. Ellers tak for rådet.

jamen hvis han er ver træt og det bare lige er det der skal til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.