raseri anfald eller bare total trodssig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

bette

åhh tøser holder det snart ikke ud mere..

mikkel er bare SÅ hård lige i tiden. er ved at gå kold i det hele..

heldivis kommer sundhedsplejersken her på onsdag... sendte bud efter hende bla for at møde hende enden denne fødsel men også pga vores problem med mikkel.

han er så hidssig, at det er helt til at falde bagover af.. og faktisk ret pinligt når folk kigger sådan når man kommer gående med en dreng der bare svare ultra igen. og skaber sig som en sindssyg...

ved ik hva jeg vil med indlægget.. måske bare hoste lort op..

suk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Plysbjørnen

bette skriver:

åhh tøser holder det snart ikke ud mere..

mikkel er bare SÅ hård lige i tiden. er ved at gå kold i det hele..

heldivis kommer sundhedsplejersken her på onsdag... sendte bud efter hende bla for at møde hende enden denne fødsel men også pga vores problem med mikkel.

han er så hidssig, at det er helt til at falde bagover af.. og faktisk ret pinligt når folk kigger sådan når man kommer gående med en dreng der bare svare ultra igen. og skaber sig som en sindssyg...

ved ik hva jeg vil med indlægget.. måske bare hoste lort op..

suk..

Altså umiddelbart vil jeg  tro at han er mega trodsig... Men nej det er ikke nemt med en unge der svarer igen, og oven i købet er bund hysterisk, det er så herre pinligt for folk vender sig om og klor...

Det prøver jeg også tit med Laura... Det sker bare som regel i børnehaven... Tro mig det er lige så pinligt når man kommer gående igennem børnehaven med det ene barn (benjamin) på armen og Laura slæbende efter sig fordi hun absolut ikke gider noget som helst...

Anmeld

14. juni 2010

Muffinmus

hmmm, tror det er en blanding..han ved der sker en masse med dig lige nu + at der sker en masse med ham også. Og han skal snart i børnehvae, være storebrro osv. Og hvis dig og manden nu f.eks heller ikke er særligt kærlige osv..ja så kan han snildt reagere på det.

Men nu har han jo altid haft en del temperament helt fra start:-)

Så det er da sikkert nu du virkelig skal stå ved og IKKE lade ham få sin vilje, selv om det måske er pinligt, for ellers fortsætter han.

Anmeld

15. juni 2010

Grynt

BetinaTrold skriver:

Altså umiddelbart vil jeg  tro at han er mega trodsig... 

Børn er ikke trodsig i den alder!!!! De øver sig i at være selvstændige individer!!!! Børn vågner ikke op om morgnen og tænker gad hvor meget jeg kan pisse mine forældre af i dag ved at være trodsig    Det er hos os forældre de spiller bold op ad og finder ud af hvordan verden er skruet sammen så de kan være en del af den på en acceptabel social måde. Børn øver sig hos os forældre fordi de véd at uanset hvad og hvordan de opføre sig, så elsker vi dem alligevel.....for det gør vi jo  

Nogle børn har bare mere temperment og vedholdenhed end andre (det har vi jo også) og det kræver så bare en del mere fra omgivelserne at håndtere dem  Tænk positivt, hold fast i hvad der er dine grænser, og vær tydelig. Og skid så hul i at andre folk glor!!!!!!!!!

Grynt, som udenmærket godt kan forstå dig.

Anmeld

15. juni 2010

Anja

Grynt/Tina skriver:

Børn er ikke trodsig i den alder!!!! De øver sig i at være selvstændige individer!!!! Børn vågner ikke op om morgnen og tænker gad hvor meget jeg kan pisse mine forældre af i dag ved at være trodsig    Det er hos os forældre de spiller bold op ad og finder ud af hvordan verden er skruet sammen så de kan være en del af den på en acceptabel social måde. Børn øver sig hos os forældre fordi de véd at uanset hvad og hvordan de opføre sig, så elsker vi dem alligevel.....for det gør vi jo  

Nogle børn har bare mere temperment og vedholdenhed end andre (det har vi jo også) og det kræver så bare en del mere fra omgivelserne at håndtere dem  Tænk positivt, hold fast i hvad der er dine grænser, og vær tydelig. Og skid så hul i at andre folk glor!!!!!!!!!

Kloge ord, Tina! Jeg er helt enig

Anmeld

15. juni 2010

Bamme

Dejligt at høre du gør noget ved det nu, især for Mikkels egen skyld.

Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

15. juni 2010

Bamme

Grynt/Tina skriver:

Anmeld

15. juni 2010

bette

Bamme skriver:

Dejligt at høre du gør noget ved det nu, især for Mikkels egen skyld.

Glæder mig til at høre mere.

synes bare det er enorm synd for ham at han raser sådan ud.

vil jo gerne min søn det bedste.. men føler ikke jeg slår til når han er sådan.. men nu må vi se hvad sundhedsplejersken siger til det hele imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.