Veninder fra Aalborg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Patrick07

LMM skriver:

Jo det kunne da være rigtig hyggeligt hvor mange er I?? vi kan aftale nærmere over mobil hvis det er!

Jamen jeg tror vi er 7-8 stykker som skal afsted.. kan lige prøve og se om jeg kan hive tåden op igen.. to sek..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Channie

LMM skriver:

Hej!!

Jeg søger en flok friske tøser i samme alder som mig selv, da jeg nemlig også mistede en masse venner da jeg blev gravid! og det kunne jo være hyggeligt at lære nogen og kende der også har børn og ved hvad man står i! og hvor ens børn kunne lære hinanden at kende!

Ja,, det kunne være rgtig dejligt med en lidt støre omgangskres.. både for en selv, men bestemt oxo for den bette, så de havde nogen og lege med på deres egen alder

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Måske det kunne være vi alle kunne finde en dag inden alt for længe

Anmeld

14. juni 2010

Channie

Jeg syntes det lyder rigtig skønt, hvis det var noget der kunne lade sig gøre

Anmeld

14. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er her også

Jeg er 25 år, og mor til K på 4 år - vi bor i rækkehus i Gug sammen med P på 34 år. Da jeg pt. er sygemeldt, kan dagene godt være lidt lange og kedelige når de begge to er afsted - så et par veninder til at hygge med, vil slet ikke være af vejen

Anmeld

18. juni 2010

Channie

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg er her også

Jeg er 25 år, og mor til K på 4 år - vi bor i rækkehus i Gug sammen med P på 34 år. Da jeg pt. er sygemeldt, kan dagene godt være lidt lange og kedelige når de begge to er afsted - så et par veninder til at hygge med, vil slet ikke være af vejen

haii..

hehe, ja det kender jeg alt for godt. Jeg gik oxo sygmelt før jeg kom på barsel. og ja dagene kan være llaaannggee.. de ender hurtig med og line hianden..

Anmeld

29. juli 2010

HPP

Hejsa

Jeg bor også i Aalborg (Visse) Jeg er 28 og min mand er 37.

Jeg kunne også godt bruge nogle søde veninder at sludre med.

Nu er det ved at være længe siden, at mine børn var små.

Mine drenge er henholdsvis 5½ og 7 år og vi skal ikke have flere.

Jeg kunne godt bruge en til bare at være veninde med, hvor det ikke altid behøver at gå op i mand, børn og hus selvom jeg selvfølgelig elsker at tale om det/dem som fylder mest i mit liv

Heidi

Anmeld

30. juli 2010

Channie

Haii Heidi

okay, det lyder da rigtig hyggeligt, men jeg kan nemt følge dig.. Savner oxo folk uden for hverdagen, nogen man kan hygge og sludre med om alt mellem himmel og jord..

Anmeld

31. august 2010

Missi

hey tøser

Ved ikke om i er kommet i gang med at mødes osv..

men Venter mit første barn til januar 2011. Jeg er meget snart 23 og har en skøn kæreste på 35 som har to drenge på 3 og 5 år

Jeg er bleven sygmeldt allerede i min 19. uge fra mine studier pga stes. kan allerede mærke nu at min hverdag blir kedelig hehe

Jeg har ike så mange veninder i aalborg (faktisk kun en) som jeg endelig kan nyde det med at være gravid eller at have børn.

Så vil da nyde at komme i en form for veninde kreds hvor vi kan dele en masse

Kram fra Christina

Anmeld

5. september 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
LMM skriver:

Hej alle

Jeg er en frisk ung pige fra Aalborg på 23 år, jeg bor sammen med min søn på 4 måneder og min kæreste i Aalborg øst, vi er ved at flytte til vejgaard!

Jeg ville høre om der var nogen unge mødre (alder ca 20-25) fra Aalborg som kunne tænke sig at mødes og hygge og dele vores viden

Håber at høre fra nogen!!

Skriv endelig lidt om jer selv.

Venlig hilsen Lærke

Hey

Jeg er også selv 23 år... Bo alene med min søn på 3 år (4 i nov.)

Vi bor nede i øgadekvarteret

Kunne også godt tænke mig, at mødes med andre "unge" mødre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.