Hej alle
I morgen skal vi til MD scanning OG JEG GLÆDER MIG HELT VILDT
...så er det sat på plads!
MEN - Ligesom med alt andet når det kommer til graviditet/børn, så har ALLE folk en mening om, om man skal få barnets køn at vide hvis man kan, eller om man skal lade det være en overraskelse.
Vi hælder selv mest til at få det at vide - det er vores første graviditet og for mig er det endnu lidt fjernt at jeg har en baby i maven (vi er vildt glade, men synes stadig det er uvirkeligt), og tænker at det måske vil være lidt nemmere at forholde sig til hvis vi ved om det bliver en prins eller en prinsesse. Udover det er der nogle praktiske til såsom tøjindkøb osv, men det er IKKE dem der er altafgørende for vores valg - langt fra, men de spiller dog også lidt ind.
Men så er det at svigermor, mor, veninder, kolleger osv har 1000 ting at sige om det - nogen siger "Nej det fortryder i bare helt vildt hvis i får det at vide", og andre siger at "Det skal man bare vide for det er helt fantastisk"...OG NU ER JEG I TVIVL!
Så hvad gør i og hvad er jeres tanker bag jeres beslutning?
Jeg ved at der er en tråd herinde om dreng/pige/ved ikke, men det er uden begrundelser og det er dem jeg savner 
Håber at få en masse gode kommentare
Mvh Sky
Anmeld