Min søn vil sove hos mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

LMM

Hej Alle!

Min søn er nu 31/2 månede og vil kun falde i søvn hos mig!!

Min sundhedsplejerske sagde at det var meget vigtigt at han faldte i søvn hos mig for så var der tryghed, men nu siger hun at når han har spist skal bare ligges i seng eller ud i barnevognene! og det vil han bare ikke, han skriger og græder og sover bare slet ikke!!

Har I nogle ideer hvordan jeg kan lære ham at falde i søvn selv?? synes det er hårdt at høre ham ligge og græde i sengen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LMM skriver:

Hej Alle!

Min sundhedsplejerske sagde at det var meget vigtigt at han faldte i søvn hos mig for så var der tryghed, men nu siger hun at når han har spist skal bare ligges i seng eller ud i barnevognene! og det vil han bare ikke, han skriger og græder og sover bare slet ikke!!

Har I nogle ideer hvordan jeg kan lære ham at falde i søvn selv?? synes det er hårdt at høre ham ligge og græde i sengen!!

det er bare det værste...

jeg har svært ved at råde dig, for vores datter fik lov at falde i søvn ved mig...

hvad hvis du går en tur med barnevognen?

Anmeld

14. juni 2010

Tulle28

LMM skriver:

Hej Alle!

Hvorfor skal han i seng når han lige har spist?

Min datter er 11 uger idag. Her spiser vi, leger og så er det i seng når hun er træt (altså gaber og bliver pjevset - efter 1 time ca.). Så er det uden skrig og skrål - måske brokker hun sig lidt når hun bliver lagt, men så får hun sutten og så er der ro.

Knus Tulle

Anmeld

14. juni 2010

LMM

Ni-ko-li-ne skriver:

det er bare det værste...

jeg har svært ved at råde dig, for vores datter fik lov at falde i søvn ved mig...

hvad hvis du går en tur med barnevognen?

Ja jeg hygger mig når jeg sidder med ham, men det kunne også være dejligt hvis jeg bare kunne ligge ham i seng og så sov han! for han vågner tit når jeg ligger ham fra mig!!

han vil ikke sove når jeg går med barnevognen!! han græder og vil op!!

nogen gange falder han i søvn men han vågner ligeså snart jeg er hjemme igen!!

Anmeld

14. juni 2010

LMM

Tulle28 skriver:

Hvorfor skal han i seng når han lige har spist?

Min datter er 11 uger idag. Her spiser vi, leger og så er det i seng når hun er træt (altså gaber og bliver pjevset - efter 1 time ca.). Så er det uden skrig og skrål - måske brokker hun sig lidt når hun bliver lagt, men så får hun sutten og så er der ro.

Knus Tulle

min søn er meget træt efter flasken!! han får røde øjne og falder tit i søvn når flasken er ved at være tom!

og min sundhedsplejeske siger at han bare skal ud og sove med det samme!!

pyhaa er lidt forvirret!

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LMM skriver:

Ja jeg hygger mig når jeg sidder med ham, men det kunne også være dejligt hvis jeg bare kunne ligge ham i seng og så sov han! for han vågner tit når jeg ligger ham fra mig!!

han vil ikke sove når jeg går med barnevognen!! han græder og vil op!!

nogen gange falder han i søvn men han vågner ligeså snart jeg er hjemme igen!!

det er træls...

det var det samme her... Så vi vurderede at vores datter havde brug for nærheden.... og hun fik lov at sove ved os...

men der er vidst ikk rigtigt og forkert her....

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Prøv at svøbe ham tæt i sin dyne, og så se om du kan få lagt ham, når du har vugget ham lidt i dine arme...

For ham handler det nok om, at hans seng og barnevogn virker stor og kold, og skræmmende. Så hjælper det ofte hvis man svøber dem tæt, og vugger dem inden man ligger dem ned.

Anmeld

14. juni 2010

Tulle28

LMM skriver:

min søn er meget træt efter flasken!! han får røde øjne og falder tit i søvn når flasken er ved at være tom!

og min sundhedsplejeske siger at han bare skal ud og sove med det samme!!

pyhaa er lidt forvirret!

Hmm ja så er det jo lidt svært kan jeg godt se... Her bliver hun også træt og tager en powernap med babsen i munden, men vågner som regel op når man lægger hende op på skulderen for at bøvse.  Måske har du bare et barn der har brug for rigtig meget nærhed?

Anmeld

14. juni 2010

<3

Hej Alle!

Du må langsomt afvænne ham din tilstedeværelse, så sid med ham, stå med ham også når han er lige ved at falde hen jamen så ligger du ham ned i sengen eller barnevognen. I starten vil han vågne op og græde men ved at du beholder roen og tager ham op igen og så lige når han er ved at falde i søvn igen så ligger du ham, og gør det igen og igen så finder han ud af at det slet ikke er farligt og det kan man sagtens

Der er jo ikke noget at sige til at han ikke kan finde ud af det han har jo aldrig lært det

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

Jeg skrev præcis det samme indlæg som dig da Lucas var i den aldre. Og jeg lod ham så bare sove hos mig, ja man får ikke noget så meget hjemme osv men lige nu har de bruge for deres mødre der sker så meget med dem i den alder. Det gik over af sig selv. Jeg kan ikke huske hvor lang tid det var men det gik over da han var klar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.