Ingen fødsler endnu ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Anne85

Nå piger.. kom vi gennem weekenden uden fødsler?? Der MÅ da være en der føder før termin.... Risen, du går ind i uge 39 idag ik?? Og majken... satte djurs sommerland skub i noget??

Jeg er ved at gå amok over de signaler min mærkelige krop sender mig... lå vågen et par timer igår efter manden var faldet i søvn med nogenlunde regelmæssige sammentrækninger/smerter/jag nederst i maven/op i underlivet/strålende ned i låret. Først tænkte jeg bare... ja ja - here we go again - er snart ved at være vandt til smerterne. Men de blev ved, blev mere og mere intense, kom med nogenlunde sammen intervaller og varede rimelig længe hver gang (normalt er det bare lige en hurtig smerte der så er væk igen). Så jeg begyndte squ at ligge og overveje OM det mon var nu. Men så må jeg alligevel ha været faldet i søvn og da jeg vågnede første gang kl 3 for at skulle tisse var der ingenting. Her til morgen er der en vældig murren i underlivet igen - men ikke på samme måde som igår.

Fint nok hvis jeg skal gå til termin eller et par dage over - men ku min krop da for helved ik lade vær med at sende alle designaler så  Ihh hvor er det frustrerende hver eneste dag at tænke - hmm, er det nu... velvidende at der kan gå 4 uger endnu (GISP!!)

Har I andre det mon på samme måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

sbs78

Ja heller ikke nogen fødsel her. Desværre tror jeg heller ikke det er lige om hjørnet, for synes ikke der er nogle speciele tegn på noget ØV ØV.

Anmeld

14. juni 2010

MTS

Hihi ja jeg har det helt sikkert på samme måde. Selvom jeg ikke er langt nok endnu og han skal gerne bliver der nogle uger endnu

Men det kan da sagtens være at din lille pige er ved at forberede sig på at komme ud til jer nu når du har haft det på den måden i nat.  

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Ja heller ikke nogen fødsel her. Desværre tror jeg heller ikke det er lige om hjørnet, for synes ikke der er nogle speciele tegn på noget ØV ØV.

Jeg er dog lidt misundelig på dig... du VED at der max er 3 uger nu... jeg kan risikere at der er 4 1/2 uge endnu

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

Malin skriver:

Hihi ja jeg har det helt sikkert på samme måde. Selvom jeg ikke er langt nok endnu og han skal gerne bliver der nogle uger endnu

Men det kan da sagtens være at din lille pige er ved at forberede sig på at komme ud til jer nu når du har haft det på den måden i nat.  

Håber håber håber... men jeg tvivler... har på fornemmelsen at hun vil drille mig sårn i nogle uger endnu.

Men på den anden side tænker jeg at det kan squ da ikke passe at man skal ha det sårn i flere uger i streg... kan slet ikke huske hvordan det var første gang  kun at jeg havde lidt flere plukveer optil. Men da jeg fx lige gik over med min søn i vuggestue var der plukveer hvert andet minut nærmest og smerter ned langs begge lår... iihhh

Anmeld

14. juni 2010

Risen

JUBIII! Har haft tegnblødning ! Trussetjek  konstant herhjemme... hehe.. Men intet nyt med veer, har nemlig ingen.. .. .. Jo uge 39 idag.. Eller 38 fulde uger.. 

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

JUBIII! Har haft tegnblødning ! Trussetjek  konstant herhjemme... hehe.. Men intet nyt med veer, har nemlig ingen.. .. .. Jo uge 39 idag.. Eller 38 fulde uger.. 

Ihhh... idag??? Spændende spændende  Lidt misundelig er jeg dog... for fanden hvor er det ikke sjovt nu... hvis så bare man ikke havde ondt så ku jeg klare at der var nogle uger endnu... men som det er nu synes jeg overhovedet ikke det er sjovt længere

Anmeld

14. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ihhh... idag??? Spændende spændende  Lidt misundelig er jeg dog... for fanden hvor er det ikke sjovt nu... hvis så bare man ikke havde ondt så ku jeg klare at der var nogle uger endnu... men som det er nu synes jeg overhovedet ikke det er sjovt længere

Ja her for 2-3 timer siden..  Så det imens der var DK-Holland .. Men det betyder vist ikke at der behøver at ske noget inden for det næste stykke tid.. Kan sagtens gå uger endnu.... ..

Kan godt forstå dig, ville også ønske der snart var en ende på det hele.. Har også godt med jag og smerter om natten.. rigtig træls.. dog er mine slet ikke regelmæssige.. Gad vide om du ikke snart går i fødsel?.. 

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Ja her for 2-3 timer siden..  Så det imens der var DK-Holland .. Men det betyder vist ikke at der behøver at ske noget inden for det næste stykke tid.. Kan sagtens gå uger endnu.... ..

Kan godt forstå dig, ville også ønske der snart var en ende på det hele.. Har også godt med jag og smerter om natten.. rigtig træls.. dog er mine slet ikke regelmæssige.. Gad vide om du ikke snart går i fødsel?.. 

Det var også kun igår de var regelmæssige  Idag har jeg bare haft en underlig murren i understellet det meste af dagen. Meeen tror nu ik der sker noget foreløbigt.

Troede faktisk at blødning var temmelig sikkert tegn på at der snart sker noget? Jeg havde slet ingen blødning 1. gang...

Ih... du får bare det hele... slimprop og blødning... nu MÅ der squ da snart ske noget emd dig

Anmeld

14. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Det var også kun igår de var regelmæssige  Idag har jeg bare haft en underlig murren i understellet det meste af dagen. Meeen tror nu ik der sker noget foreløbigt.

Troede faktisk at blødning var temmelig sikkert tegn på at der snart sker noget? Jeg havde slet ingen blødning 1. gang...

Ih... du får bare det hele... slimprop og blødning... nu MÅ der squ da snart ske noget emd dig

Neej slimproppen er det vist ikke.. Fik spurgt en ekstra gang herinde og til jordmoder og hun sagde det muligvis bare var udflåd i en lidt sjov facon.. eheh.. Lækkert.. Men udflådet kan åbenbart ændres meget her de sidste par uger.. 

Det er vist ikke nødvendigvis et tegn på der sker noget snart så vidt jeghar læst, men ih hvor jeg håber.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.