Nå piger.. kom vi gennem weekenden uden fødsler?? Der MÅ da være en der føder før termin.... Risen, du går ind i uge 39 idag ik?? Og majken... satte djurs sommerland skub i noget??
Jeg er ved at gå amok over de signaler min mærkelige krop sender mig... lå vågen et par timer igår efter manden var faldet i søvn med nogenlunde regelmæssige sammentrækninger/smerter/jag nederst i maven/op i underlivet/strålende ned i låret. Først tænkte jeg bare... ja ja - here we go again - er snart ved at være vandt til smerterne. Men de blev ved, blev mere og mere intense, kom med nogenlunde sammen intervaller og varede rimelig længe hver gang (normalt er det bare lige en hurtig smerte der så er væk igen). Så jeg begyndte squ at ligge og overveje OM det mon var nu. Men så må jeg alligevel ha været faldet i søvn og da jeg vågnede første gang kl 3 for at skulle tisse var der ingenting. Her til morgen er der en vældig murren i underlivet igen - men ikke på samme måde som igår.
Fint nok hvis jeg skal gå til termin eller et par dage over - men ku min krop da for helved ik lade vær med at sende alle designaler så
Ihh hvor er det frustrerende hver eneste dag at tænke - hmm, er det nu... velvidende at der kan gå 4 uger endnu (GISP!!)
Har I andre det mon på samme måde??
Anmeld