Kender i de dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Soap

Kender i de dage hvor man bar har lyst til at gi op ? 

De dage hvor man bar tuder hvis folk siger bøh og også når de ikke gør ?

Og næste øjeblik snerre af den stakkels mand fordi han ikke lige hørte efter olign

Jeg kan ikke finde ud af om det er hormonerne som gør det ved mig eller om jeg er ved at være nået dertil hvor jeg må give op og sige, det blev ikke sådan ?

Bekymringer om scanning i morgen, om æggene nu er vokset ordenlig, om der overhovedet blir en inseminering denne gang 

Og så er det mandag oven i , sorry har vist bare en rigtig øv dag og ved egentlig ikek hvad jeg vil med dette indlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

lotte32

først et stort kram herfra

og derefter... JOW, jeg tror alle i behandling kender til nedturs-dage, jeg har selv de dage, hvor jeg tænker: Nej, jeg gir sku op... og hvor jeg er gal eller tuder over ingenting, og når manden spørger om der er noget galt kan jeg kun svare: Ja, men jeg ved ikke hvad (de stakkels mænd)

Jeg går lige nu og har det som dig, jeg blev scannet i fredags, og havde alt for små æg, så flere hormoner her i weekenden og scanning igen idag, fygter sådan at de igen er for små, eller måske er ubrugelige, eller helt forsvundet.... har mange mystiske tanker....

Men hæng i søde, det lysner igen, og jeg er sikker på at det er pga helvedes-hormonerne at vi bliver lidt småsære

Knus og kram herfra

Lotte

Anmeld

14. juni 2010

pussekat

Soap skriver:

Og næste øjeblik snerre af den stakkels mand fordi han ikke lige hørte efter olign

Jeg kan ikke finde ud af om det er hormonerne som gør det ved mig eller om jeg er ved at være nået dertil hvor jeg må give op og sige, det blev ikke sådan ?

Bekymringer om scanning i morgen, om æggene nu er vokset ordenlig, om der overhovedet blir en inseminering denne gang 

Og så er det mandag oven i , sorry har vist bare en rigtig øv dag og ved egentlig ikek hvad jeg vil med dette indlæg 

hejsa

ja jeg her det nok på samme må som dig for tid min lillesøster her lige få en lille pige i onsdag som jeg ikke få lov til at se og  i lørdag fik vorse ven også en pige og i går læse jeg på fb at en ven skal føde i dec  og jeg er så træt af alle bliv gravid for tid når jeg lige her 2 sa på 5 månde her det som om jeg ikke før lov til at prøve at bliv mor her i går kun det være lige mere med det hele men jeg ved at når vi kom efter sommeferie så vil jeg /vi start op igen

jeg tro det er hormonerne som gør du her det som nu jeg xxx for dig æg er bliv stor og det lykke for jer men det er ikke sjov når man tro det ikke vil lykke men du / i skal have håb for du kan se det kan nok gang lykke selv om man ikke tro på det

du / i skal have en STOR

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Soap skriver:

Årh, jeg tror altså det er hormonerne, og alle de tanker du gør dig...

Det er enormt meget energi du bruger på alt det dersens med behanlingerne og æggene, og alt det der. Og når man slider på hele sit energidepot, så får man let til både tårer og vrede, og ja det hele....

Man bliver bare træt, som om man havde været på march tur med et natteløb oven i....

Du skal se det skal nok gå. Selvom det er lettere sagt end gjort lige nu....

Hvis jeg var dig ville jeg bruge de forsøg i har at gøre med. Og ikke tænke på at stoppe, før de er slidt op.

I vil jo så gerne have det barn, og det forstår jeg godt. Så hæng i, lidt endnu bare... Dette forsøg med, og så tag det op til revurdering bagefter....

Anmeld

15. juni 2010

Soap

Rart at høre at andre også har det sådan 

Anmeld

15. juni 2010

bolving

hold da op...vil bare sige i er så seje. Jeg er begge gange blevet gravid på den gammeldags facon og før nu aldrig spekuleret på hvor meget man går i gennem i forsøget på at få ønskebørnene, når naturen nu ikke vil.

Jeg håber for jer alle at det lykkedes, I lyder allerede som super-moms med overskud til at gi et skulderklap til andre.

godt gået og god tirsdag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.