Soap skriver:
Kender i de dage hvor man bar har lyst til at gi op ?
De dage hvor man bar tuder hvis folk siger bøh og også når de ikke gør ?
Og næste øjeblik snerre af den stakkels mand fordi han ikke lige hørte efter olign
Jeg kan ikke finde ud af om det er hormonerne som gør det ved mig eller om jeg er ved at være nået dertil hvor jeg må give op og sige, det blev ikke sådan ?
Bekymringer om scanning i morgen, om æggene nu er vokset ordenlig, om der overhovedet blir en inseminering denne gang 
Og så er det mandag oven i , sorry har vist bare en rigtig øv dag og ved egentlig ikek hvad jeg vil med dette indlæg 
Årh, jeg tror altså det er hormonerne, og alle de tanker du gør dig...
Det er enormt meget energi du bruger på alt det dersens med behanlingerne og æggene, og alt det der. Og når man slider på hele sit energidepot, så får man let til både tårer og vrede, og ja det hele....
Man bliver bare træt, som om man havde været på march tur med et natteløb oven i....
Du skal se det skal nok gå. Selvom det er lettere sagt end gjort lige nu....
Hvis jeg var dig ville jeg bruge de forsøg i har at gøre med. Og ikke tænke på at stoppe, før de er slidt op.
I vil jo så gerne have det barn, og det forstår jeg godt. Så hæng i, lidt endnu bare... Dette forsøg med, og så tag det op til revurdering bagefter....