Mens smerter????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

NoName

Hej Piger...

Ja jeg underer mig lidt over at jeg den sidste lille uges tid har gået med mens smerter... Mest om aftenen, men også lidt på andre tidspunkter af døgnet.

Andre af jer der oplever det og evt ved hvorfor, det nu lige opstår.

Er 33+5 idag...

Knus fra Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Anne85

Tja... jeg har... men jeg er jo også et par uger længere, så her ser jeg det bare som gode tegn!

Hvis det blir ved ville jeg nok lige hive fat i min jordemoder... men mon ikke det bare er tegn på at tingene så småt bliver udvidet dernede og hun presser mere og mere på??

Anmeld

14. juni 2010

LilyMarleen

noname skriver:

Hej Piger...

Ja jeg underer mig lidt over at jeg den sidste lille uges tid har gået med mens smerter... Mest om aftenen, men også lidt på andre tidspunkter af døgnet.

Andre af jer der oplever det og evt ved hvorfor, det nu lige opstår.

Er 33+5 idag...

Knus fra Majken

Jeg har det på PRÆCIS samme måde, jeg har bare ikke ville spørge til det, da jeg var bange for at lyde åndsvag. Så jeg følger lige med i denne tråd. Og jeg aner intet om det, da jeg er føste gangs gravid.

-Marlene 33+6

Anmeld

14. juni 2010

MTS

Jeg har haft det i en måned snart og vågner tit om natten af at det gør så ondt at jeg næsten for lyst til at skrige.  Og syns jeg har det mere og mere nu. Men min JM sa at det var helt normalt, og at det bare er for at det udvider sig.

Malin 35+5

Anmeld

14. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Tja... jeg har... men jeg er jo også et par uger længere, så her ser jeg det bare som gode tegn!

Hvis det blir ved ville jeg nok lige hive fat i min jordemoder... men mon ikke det bare er tegn på at tingene så småt bliver udvidet dernede og hun presser mere og mere på??

Kan du sagtens have ret i Anne, er lige kommet hjem fra 3. lægebesøg. Lægen mener uden at være 100% sikker at lille pigen har sat sig fast med hovedet.... Så det kan nemt være derfor. Eller også er det er blærebetændelse IGEN IGEN IGEN... Så jeg har bedt dem dyrke urinprøven til i morgen, så nu må vi se...

Anmeld

14. juni 2010

NoName

M. Randa skriver:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde, jeg har bare ikke ville spørge til det, da jeg var bange for at lyde åndsvag. Så jeg følger lige med i denne tråd. Og jeg aner intet om det, da jeg er føste gangs gravid.

-Marlene 33+6

Godt jeg ikke er helt alene...

Men husk nu Marlene, der findes ingen dumme spørgsmål... Der er jo altid nogen der ved mere end en selv, og det må vi som 1. gangs benytte os af...

Anmeld

14. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Kan du sagtens have ret i Anne, er lige kommet hjem fra 3. lægebesøg. Lægen mener uden at være 100% sikker at lille pigen har sat sig fast med hovedet.... Så det kan nemt være derfor. Eller også er det er blærebetændelse IGEN IGEN IGEN... Så jeg har bedt dem dyrke urinprøven til i morgen, så nu må vi se...

Hun er hurtig den lille fis (eller... det er vist meget normalt første gang er det ik)

Argh... håber ik for dig det er blærebetændelse igen

Anmeld

14. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hun er hurtig den lille fis (eller... det er vist meget normalt første gang er det ik)

Argh... håber ik for dig det er blærebetændelse igen

Jeg har ikke den fjerneste idé om det er hurtigt eller langsomt hun har sat sig fast...

Kan jo ikke lave om på det, må bare holde mig lidt i ro som lægen sagde og være opmærksom på pluk veer...

Hun skulle jo gerne blive i hulen et par uger endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.