Bækkenløsning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. januar 2008

gda

Jeg har i den sidste tid fået mere og mere ondt i højre røvballe. Nu gør det så ondt at jeg ikke rigtig kan bevæge mig uden at jeg næsten begynder at græde.
Jeg plejer at kunne sove det væk, når jeg fik indstillet elevation senge rigtig, men det har ikke hjulpet her i weekende.
Kan det være bækkenløsning? Eller noget andet

Jeg havde ikke de samme symtomer med Josephine?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2008

Mor2008

Jeg har i den sidste tid fået mere og mere ondt i højre røvballe. Nu gør det så ondt at jeg ikke rigtig kan bevæge mig uden at jeg næsten begynder at græde.
Jeg plejer at kunne sove det væk, når jeg fik indstillet elevation senge rigtig, men det har ikke hjulpet her i weekende.
Kan det være bækkenløsning? Eller noget andet

Jeg havde ikke de samme symtomer med Josephine?

Hejsa

Jeg tror ikke det er bækkenløsning, tror mere det er din iskias-nerve der driller dig. Og det kan gøre rigtigt nas - jeg døjer med både bækkenløsning og iskias-nerve smerter, og ved sq snart ikke hvad der er værst. Enten får du din læge til at henvise dig til en fysioterapeut, eller også tager du selv kontakt til en kiropraktor. Jeg har haft glæde af kiropraktoren - og efterfølgende massage :o)
Alternativt kan du prøve at ligge dig fladt på gulvet med en tennisbold under ballen lige der hvor det gør ondt, og så blive liggende indtil musklen slapper af - det virker også ret godt, selvom det gør mega ondt indtil musklen slapper af.

Held og lykke med det!

Kh Louise 37+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.