38+0 med Frederikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Så bliver mavsen vist ikke ret meget større, men det gør mig ingenting - synes efterhånden den er tung at rende rundt med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Faith

Flot mave! Og ikke et eneste strækmærke ser det ud til. Det har jeg heller ikke..... Endnu da.

Anmeld

13. juni 2010

smillaluna skriver:

Flot mave! Og ikke et eneste strækmærke ser det ud til. Det har jeg heller ikke..... Endnu da.

Takker

Det er korrekt, jeg er så heldig at jeg ingen strækmærker har fået. Det fik jeg heller ikke da jeg ventede Mathilde - jeg må åbenbart være én af de heldige der ikke har anlæg for dem

Men hva - hvis man nu alligevel endte med at få nogle, så ville de sikkert også være det værd

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Mathildesmor skriver:

Takker

Det er korrekt, jeg er så heldig at jeg ingen strækmærker har fået. Det fik jeg heller ikke da jeg ventede Mathilde - jeg må åbenbart være én af de heldige der ikke har anlæg for dem

Men hva - hvis man nu alligevel endte med at få nogle, så ville de sikkert også være det værd

Jeg tror heller ikke jeg har anlæg for at få dem. Min mor fik ingen under hendes 2 graviditeter, og det er vidst nok noget med at det er arveligt....

Nej det ville nu heller ikke genere mig at få dem. Så længe der kommer noget fantastisk ud af det, er jeg ski ligeglad.

Anmeld

27. juni 2010

Maalene

Eej, hvor har du altså bare en flot mave - den sidder bare lige hvor den skal - kan kun krydse fingre for man selv har lov til at være ligeså heldig

Anmeld

27. juni 2010

Maalene skriver:

Eej, hvor har du altså bare en flot mave - den sidder bare lige hvor den skal - kan kun krydse fingre for man selv har lov til at være ligeså heldig

Ihh, tak skal du da have

Anmeld

28. juni 2010

Tina2

Super flot mavse :-)))

Anmeld

28. juni 2010

CS

flotte mave

Anmeld

28. juni 2010

silden85

rigtigt flot mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.