Combivogne fra emmaljunga - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Malene84

hej tøser,

Jeg har en combivogn fra Emmaljunga - eeeeeelsker den. MEN... nu har jeg bakset rundt med liftene  for at få dem ned i vognen, hver gang jeg skal køre. Skal den der klapvogns-holde-ting være der når man bruger den som barnevogn? jeg ved godt at min er en tvillingevogn - men det burde være samme system som en enkeltvogn.

Nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

smokin

Malene84 skriver:

hej tøser,

Jeg har en combivogn fra Emmaljunga - eeeeeelsker den. MEN... nu har jeg bakset rundt med liftene  for at få dem ned i vognen, hver gang jeg skal køre. Skal den der klapvogns-holde-ting være der når man bruger den som barnevogn? jeg ved godt at min er en tvillingevogn - men det burde være samme system som en enkeltvogn.

klapvognsting?

Den som de sidder i? Vores står i garagen og bliver ikke brugt.

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Zette skriver:

klapvognsting?

Den som de sidder i? Vores står i garagen og bliver ikke brugt.

nej den der børnene holder deres hænder på... den stopper mig i at kunne tage liftene op og ned. Sig til hvis jeg stadig taler russisk - er herre dårlig til at forklare mig.

Anmeld

13. juni 2010

Tanja84

He, he er så skønt når man føler man taler totalt russisk, men forstår dig heldigvis

Hvis du skal have liftene ned i vognen, skal bøjlen af, da det eller er stort set umuligt og få dem ned - Det var i hvert fald hvad vi fik af vide nede i butikken.

Og da vi prøvede os frem, mens den sad på kunne vi godt se problematikken.

Du skulle vist nemt kunne få den af, men kræver du bruger værktøj (en skruetrækker eller lign.)

Anmeld

13. juni 2010

smokin

Tanja84 skriver:

He, he er så skønt når man føler man taler totalt russisk, men forstår dig heldigvis

Hvis du skal have liftene ned i vognen, skal bøjlen af, da det eller er stort set umuligt og få dem ned - Det var i hvert fald hvad vi fik af vide nede i butikken.

Du skulle vist nemt kunne få den af, men kræver du bruger værktøj (en skruetrækker eller lign.)

bøjlerne????

jeg fjernede sådan et stykke skum for enden ( neden ved hovedet) og vupti så gled den da fint ned? gemte bare skummet... til når vi ikke bruger liften mere... lige til at sætte på plads igen.

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

taaaaaaaaaaaaaak honey... hahaha... det var først da min mor (efter en hel måned) sys det var underligt at jeg skulle bakse sådan med de lifte...  hahahaha... kunne heller ikke forstå at det var så skide besværligt. ha ha

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Nej - altså jeg mener den der stang på tværs af vognen - hvor børnene holder fast, når de normalt bruger dne som klapvogn  Håber I forstår mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

<3

Malene84 skriver:

hej tøser,

Du bruger en umbraco nøgle - ved ikke str. - og skruer dem af. Når barnet er stort nok til at selv kravle op og ned så fjerner man dem også

Anmeld

13. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg har også sådan en vogn, bare til et barn. her har jeg lige fjernet den føjle, det er super nemt. Du burde sagtens kunne gøre det, også selv hvis du ikke er så gør-det-selv agtig.

Det er korrekt hvad kirle skriver, at du skal bruge en umbraco nøgle til dette. Du ved sådan en du får med når du skal samle møbler.

Hvis du ikke kan ringer du bare. hahahahahhahahahaha

Sofie

Anmeld

13. juni 2010

Faith

Vi har købt en Emmaljunga Twin city cross, og der er godt nok ikke meget plads i liftene! Vi har osse spekuleret på om den der holdedims skal være derpå når den bruges som barnevogn, men vi synes ikke rigtig der er noget der holder liftene fast hvis ikke den er på. Og man kan da umuligt lægge liftene i vognen med et sovende barn i uden at det vågner! Der skal jo bakses helt åndssvagt.

Men ellers tror jeg såmænd vi blir meget glade for den. Den er da nemmere at komme rundt med end en alm. tvillingebarnevogn i hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.