Voksipose el. lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.232 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

morNov2010

Et lille spørgsmål

Jeg havde ikke en voksipose til min søn på snart 8 år, da han var baby. Til denne baby har vi været så utrolig heldige, at finde en Emmaljunga kombivogn ved en genbrugsbutik til kun 300 kroner, med både barnevognsindsats og klapvognsindsats... er stadig helt høj over købet

Mit spørgsmål er nu (da jeg ikke har en hujende fis forstand på det).... kan voksiposen gå ned i liften, eller fylder den for meget?

Barnevognsdelen til kombivognen er jo ikke større end en almindelig barnevognslift, så derfor spørgsmålet. Det er jo mange penge at bruge, hvis den alligevel ikke passer derned i.

Kh Mette, som skal til MD-skanning i morgen mandag og glæææææææææder sig helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

L.J.L

Vi havde også en emmaljunga combi, og en voksipose kan ikke så godt ligge i liften, men vi brugte også kun posen i klapvognsdelen med pladen i posen selvfølgelig.

Anmeld

13. juni 2010

L.J.L

forresten tillykke med barnevognen og held og lykke med scanningen

Anmeld

13. juni 2010

morNov2010

Tak for det

Det er selvfølgelig rigtigt, at den vil være godt at have til klapvognsdelen. Kan den også bruges som kørepose (altså bare uden pladen så?

Anmeld

13. juni 2010

DK

Jo jo.... Du kan købe en voksipose-mini der er lavet specielt til at passe i en kombivogn! Du kan både få classic-mini og classic silk-mini. Du får lige et link her: http://www.voksi.com/view_product.php?id=6 Du kan købe dem i de fleste butikker der også sælger den alm. str. voksipose!

Knus Ditte, der " skal have" sådan en til at passe i den kombivogn vi også " skal have". Hvis man fik en prinsesse skulle jeg KLART have en af de der nye retromønstrede. Måske den der er grøn indeni! Suuuuper cool!

Anmeld

13. juni 2010

DK

morNov2010 skriver:

Tak for det

Det er selvfølgelig rigtigt, at den vil være godt at have til klapvognsdelen. Kan den også bruges som kørepose (altså bare uden pladen så?

Da vi også skal have en kombivogn, så er voksiposen jo perfekt pga. pladen, så man kan bruge voksi-posen til lift! Vores barn kommer i januar hvor voksiposen jo er perfekt. Jeg regner med at om sommeren kan barnet bare bruge en alm. dyne/tæppe afhængigt af hvor varmt det er, og så kan vi bruge voksiposen igen til efteråret hvor barnet på det tidspunkt vil kunne sidde op i kombivognen også, og så er det jo så smart at den stadig kan bruges!

Anmeld

13. juni 2010

L.J.L

morNov2010 skriver:

Tak for det

Ja de kan også bruges som kørepose.

Vi havde en trillepose til vores ikke en voksi, men det er stort set det samme, trilleposen er bare billigere, og den kunne sagntes ligge i klapvognsdelen, uden problemer. Jeg er i øvrigt ved at sælge den hvis det var noget

https://www.baby.dk/debat/52556pi1/babyudstyr/trillepose--ammepude.aspx

Anmeld

13. juni 2010

StineW

Hej du.

Tillykke med mavsen

Hvis du har bruf for en kørepose kan jeg anbefale at du tager et kig på www.sitbag.dk

Det er en ny type kørepose, hvor man IKKE skal ind og pille ved autostolens seler ( hvis det er her du bruger den ) Den er lige så velegnet til klapvogne, babyjogger og lign.)

Skulle du have lyst til at bruge den som svøb i barnevognen, kan den selvfølgelig også bruges til det.

Vi er rigtig glade for vores.

Kh Stine.

Anmeld

13. juni 2010

morNov2010

Fantastisk med sådan en side, så man kan blive så meget klogere, selvom man er en efterhånden "gammel" mor på 36.

Linselouise: Det er da muligt jeg er interesseret i de ting du gerne vil sælge. Hvad farve har din Trillepose? Den ser lilla ud.

Anmeld

13. juni 2010

Louisesam

Ej nu er jeg altså nød til at bryde ind og spørge et "dumt spørgsmål"!

Hvad er det helt præcis en voksiposer er/bruges til??? Jeg ved det er en slags dynepose, hvor barnet kan ligge i, som den ikke kan sparke af, som med en dyne! Men skal man også bruge en dyne udenpå? Eller er der nogle der kan forklare mig det præcise formål og funktion??  Så vil jeg blive rigtig glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.