Maven 28+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

MetteMTH

Her er maven..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Jibbe

Sikke en fin mave

Anmeld

13. juni 2010

jacqueline84

Flot mavse

Anmeld

13. juni 2010

merichs

Ser fin ud

Anmeld

13. juni 2010

B&J

super dejlig mave og en super hule

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Jibbe skriver:

Sikke en fin mave

Tark og i lige måde..

Hvad tror du jeg får?? Jeg har ingen anelse..

Anmeld

13. juni 2010

Jibbe

Hmm jeg tror på der ligger en lille pige derinde  Spændende at du ikke ved det, jeg var lidt for nysgerrig til at kunne vente med at få det af vide til fødslen...

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Hmm jeg tror på der ligger en lille pige derinde  Spændende at du ikke ved det, jeg var lidt for nysgerrig til at kunne vente med at få det af vide til fødslen...

Min kæreste og jeg havde også snakket om at vi ville have det at vide, da jeg var oppe til scanning i uge 18. Men Jordemoderen tog sig slet ikke go tid til at kigge, hun mente ikke at den ville som vi ville. Men det lød til at de hverken kunne se det ene eller det andet. Jeg syntes jo at jeg så en tap, men der sagde hun at det var navlesnoren Jeg glæder mig så meget til at hører hvad det bliver, når den kommer ud. Bliver jo glad uanset hvad

Anmeld

13. juni 2010

Jibbe

Mette88 skriver:

Min kæreste og jeg havde også snakket om at vi ville have det at vide, da jeg var oppe til scanning i uge 18. Men Jordemoderen tog sig slet ikke go tid til at kigge, hun mente ikke at den ville som vi ville. Men det lød til at de hverken kunne se det ene eller det andet. Jeg syntes jo at jeg så en tap, men der sagde hun at det var navlesnoren Jeg glæder mig så meget til at hører hvad det bliver, når den kommer ud. Bliver jo glad uanset hvad

Ej hvor ærgerligt at hun ikke tog sig tid... vores maste og puffede så han vendte sig så hun kunne se hvad det var, selvom de var lidt bagud med scanningerne da de lige havde haft strømsvigt. Til gengæld fik vi ingen billeder da han lå og var lidt for livlig, eller lå med ryggen til.

Vi var til læge for 2 uger siden og der fik vi en ekstra scanning, og vores læge kiggede på os og sagde... "hvem har sagt i skal have en dreng?"Tror jeg så sådan her ud i hovedet  hvorefter jeg bare bryder sammen af grin...Troede jo lige det var en fejl... indtil hun griner og siger at det da også er en dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.