Mette88 skriver:
Min kæreste og jeg havde også snakket om at vi ville have det at vide, da jeg var oppe til scanning i uge 18. Men Jordemoderen tog sig slet ikke go tid til at kigge, hun mente ikke at den ville som vi ville. Men det lød til at de hverken kunne se det ene eller det andet. Jeg syntes jo at jeg så en tap, men der sagde hun at det var navlesnoren
Jeg glæder mig så meget til at hører hvad det bliver, når den kommer ud. Bliver jo glad uanset hvad 
Ej hvor ærgerligt at hun ikke tog sig tid... vores maste og puffede så han vendte sig så hun kunne se hvad det var, selvom de var lidt bagud med scanningerne da de lige havde haft strømsvigt. Til gengæld fik vi ingen billeder da han lå og var lidt for livlig, eller lå med ryggen til.
Vi var til læge for 2 uger siden og der fik vi en ekstra scanning, og vores læge kiggede på os og sagde... "hvem har sagt i skal have en dreng?"Tror jeg så sådan her ud i hovedet 
hvorefter jeg bare bryder sammen af grin...Troede jo lige det var en fejl... indtil hun griner og siger at det da også er en dreng...
Anmeld