Jer med Cerox 2.0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Svei

Caroline86 skriver:

nu skal der bare krydses fingre for at vi får det!

Et lækkert nybygget rækkehus i 2 etager. Udsigt over en stor sø og Øresund Det er bare SÅÅÅÅ lækkert, og vi sidder og venter på svar om vi har fået det...

Ej ej ej....jeg krydser alt jeg kan.. hvor lyder det bare fedt...er det et leje hus eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Ej ej ej....jeg krydser alt jeg kan.. hvor lyder det bare fedt...er det et leje hus eller?

ja.. vi har ikke råd til at købe noget endnu! Det er bare alt for godt til at være sandt, det hus Men så vidt vi ved ligger vi ret godt i svinget til at få det! Og så får vi også egen have, men uden den er ligeså stor som den vi har nu (som vi ikke helt får passet som vi burde) OG det ligger kun 10-15 min væk fra mine forældre

Anmeld

13. juni 2010

Svei

Caroline86 skriver:

ja.. vi har ikke råd til at købe noget endnu! Det er bare alt for godt til at være sandt, det hus Men så vidt vi ved ligger vi ret godt i svinget til at få det! Og så får vi også egen have, men uden den er ligeså stor som den vi har nu (som vi ikke helt får passet som vi burde) OG det ligger kun 10-15 min væk fra mine forældre

Åh...hvor lyder det bare godt...jeg håber virkelig I får det...og I venter bare på at de ringer?

Jeg er også lykkelig for min lille have, det var noget af det bedste da jeg flyttede i det her hus..kan godt lide have, men hader at passe den..

Anmeld

13. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yrsa skriver:

Åh...hvor lyder det bare godt...jeg håber virkelig I får det...og I venter bare på at de ringer?

Jeg er også lykkelig for min lille have, det var noget af det bedste da jeg flyttede i det her hus..kan godt lide have, men hader at passe den..

https://www.baby.dk/debat/52638pi1/ordet-er-frit/jubiiii.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.