Hvilken dukke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

linemus

Jeg synes, Nanna og Signe mangler en rigtig god dukke. De har da nogen og leger meget med dem, men de er enten så slaskede eller små. Har jeres barn en rigtig god dukke, og hvad er det for en? For så er det jo et godt fødselsdagsønske.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

..

Smilla elsker Gerda. Aner ikke hvilket mærke hun er, hun har langt fint hår og er forholdsvis stor. Hun har masser af dukker men det er Gerda der hitter - ser lige om jeg kan få lagt et billede ind senere :-)

Anmeld

13. juni 2010

Siber

Alma og JOhanna har new barn baby (tror jeg nok det er) den kan komme med i bad, og det er et hit

Knus Siber

Anmeld

13. juni 2010

Stumpen

Mathilde har den der hedder annabell eller noget i den stil og jeg synes det er en meget tung dukke...

Anmeld

13. juni 2010

Siber

Siber skriver:

Alma og JOhanna har new barn baby (tror jeg nok det er) den kan komme med i bad, og det er et hit

Knus Siber

der skulle have stået new BORN baby!!!

Anmeld

13. juni 2010

Muffinmus

hmm, jeg synes babyborn er en anelse opreklameret...det er den næsten den eneste dukker der IKKE bliver leget med. Begge unger vil helst have dem med plastik ben og arme og stof krop:-)

Men de fås generelt også i 3 str.

Anmeld

13. juni 2010

Plysbjørnen

Jeg synes, Nanna og Signe mangler en rigtig god dukke. De har da nogen og leger meget med dem, men de er enten så slaskede eller små. Har jeres barn en rigtig god dukke, og hvad er det for en? For så er det jo et godt fødselsdagsønske.

- Line

Altså Laura er meget glad for hendes Baby so real? kan det passe den hedder sådan... Den har plastik hoved arme og ben og blød krop...

De fås i flere forskellige modeller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.