Så starter jeg herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. januar 2008

Louise :o)

jeg har Valdemar fra marts 2002. Valdemar er en dejlig dreng, som er sød og følsom.(L) Han har haft problemer med sprogudviklingen fra baby af, pga han havde væske på øret til han var 1½, og derfor ikke har kunnet høre så godt. han talt først rent som 4 årig, og er stadig bag ud (ca 1 år) med hans sproglige forståelse. Derfor skal han hellere ikke i skole i år, men vente et år til. det har han egentlig taget meget fint, men er da spændt på, hvad han siger, når vennerne drager afsted.:S
Hvad med jeres år 2002 børn, fortæl endelig
Klem L.
Ps, har samme brugernavn på nb :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Honningblomst

Jeg har en super frisk (og følsom)knægt fra nov. 2002...Bertram hedder han.
Han skal også først i skole til næste år, ville simpelthen være så synd at sende ham afsted nu.
Knus Eva, som mener at vi har skrevet sammen inde på nb, har vi ikke Louise??:)

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

jeg har en meget stille og genert pige fra oktober 2002 - hun skal heller ikke i skole i år ... vi bruger det næste år til at styrke hende i at være klar...
hun er en super dygtig pige allerede, både til at tegne, skrive og læse få ting. hun staver flot til alle navne her hjemme... så fagligt var hun meget klar men ikke socialt...

Hun hedder forresten Mille og er ud over at være genert en meget kærlig og sød pige som elsker at gå til gymnastik og ride...

det var lidt her fra.

Anmeld

12. marts 2008

Kaffetanten

Hej
Jeg har Hjalte fra okt. 02. Vi er temmelig meget i tvivl om han skal i skole nu eller vente: Den ene pæd. i bh. mener han skal afsted (pga 51 ud af 60 rigtige i skoletest), en anden pæd. mener han skal vente fordi han til tider har vanskeligt ved at involvere sig i de andre - især- drenges leg. Han melder fra og vil så bare ingenting. Han er en dreng der altid har været glad for piger og har også nok mange feminine sider (elsker at sy, tegne, spille spil, "hænge ud") udover at han self. også kan være en abekat i gardinerne...Hmmm, så tænke, tænke, tænke.......
Hilsner Louise (med samme brugernavn på NB)

Anmeld

13. marts 2008

sanne

hej
jeg har mikkel fra okt.02 som skal i skole til sommer. bh mener har er klar. og tro også at han er klar. han er meget følsom, men han er ikke glad for at gå i bh. han siger det er kedeligt så jeg håber vi har valgt rigtigt. hilsen sanne

Anmeld

27. marts 2008

Charli

Hej. Jeg har Jonas fra feb 2002 han er en super dejlig dreng, næsten altid glad. Han skal starte i sfo på tirsdag så han har llige 2 dage tilbage i børnehaven, snøft, så starter der et nyt kapitel. Jonas elsker at være udenfor, sin gameboy, playstation, se Ninja Turtle og det han bruger allermest tid på er at bygge med lego og det er han rigtig god til. Jonas har også en lillesøter Sofie på 20 mdr. og de er rigtig glade for hinanden.

Nå men det var lidt herfra mig.

Hilsen Charlotte.

Anmeld

27. marts 2008

MrsMartens

Jeg har Sarah fra feb. 2002! Hun er en dejlig, klog og følsom pige der går i børnehaveklasse. Hun elsker at tegne, skrive og få læst historie. Hun leger meget med "Build a bear" og barbie!

Har også David knap 8 måneder som er kolikbarn og ikke ret nem at være i nærheden af!!!!! Men vi elsker ham alligevel - siger Sarah!! ;)

Kram
Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.