Lego - de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

Susan1978

kan jeres julibørn bygge med dem nu ?

jeg tænkte på om det var en fødselsdagside´ til Emil, men ved ik om han bare vil sluge dem.. ?

Ea vil elske hvis vi havde sådan nogen og far ville nok også synes det var mere spændende end duplo klodserne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Monica

Jeg har tækt tanken, men her har vi også Tobias på 10,5 mdr og han vil 100 æde dem... Så her må Gustav vente til lillebror er blevet størrer...

Go´morn...

Anmeld

13. juni 2010

Grynt

Jeg mener bestemt godt de kan lege med dem nu. Freja har altid været der når storebror legede med dem, men med skarpt øje fra moderen at hun ikke skulle æde et par stykker  Nu leger hun på lige fod med Aske og der sker ikke noget.

Syntes altid det er sværest for den første fødte at finde ud af at de ikke må puttes i munden mens søskende lære hurtigere at omgåes de små lego klodser og véd at de ikke må ædes (eller er det bare forældrene der bekymre sig mest   )

Anmeld

13. juni 2010

Mary

Grynt/Tina skriver:

Jeg mener bestemt godt de kan lege med dem nu. Freja har altid været der når storebror legede med dem, men med skarpt øje fra moderen at hun ikke skulle æde et par stykker  Nu leger hun på lige fod med Aske og der sker ikke noget.

Syntes altid det er sværest for den første fødte at finde ud af at de ikke må puttes i munden mens søskende lære hurtigere at omgåes de små lego klodser og véd at de ikke må ædes (eller er det bare forældrene der bekymre sig mest   )

Hvor sjovt, her er det helt modsat! Vi har ALDRIG haft problemer med at Juliane proppede ting i munden, men derimod Annika, hun har sikkert spist et par regnorme og myrer som vi ikke kender til! 

Så vi venter lidt endnu med de små lego, og så har vi jo også Dicte som på et tidspunkt kommer til at proppe ting i munden, så ja, det er nok bedst sådan 

Anmeld

13. juni 2010

ka li ja

her hjemme bliver der også leget med lego i stor stil. og jo det kommer da også i munden indimellem, men også på alexander... jeg er egentlig ikke ræd for de sluger noget.

Anmeld

13. juni 2010

Siber

Alma fik det til sin 5 års fødselsdag, og Johanna har været lidt interreseret. Hun propper ikke ting i munden, eller det er ikke slemt.

Jeg arbejder på en 3 års avdeling, og vi har små lego på stuen, og de kan sagtens lege med det, de bygger og bygger.

Knus Siber

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

taarrk for svaret alle sammen..

jeg tror vi begynder at ønske os sådan noget, vi har intet af det og der skal jo samles en del.

Anmeld

13. juni 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

taarrk for svaret alle sammen..

jeg tror vi begynder at ønske os sådan noget, vi har intet af det og der skal jo samles en del.

ja og hvis du begynder, bliver du fattig meget hurtigt!! det er sinsygt dyrt i længden!!!!!

Anmeld

13. juni 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

ja og hvis du begynder, bliver du fattig meget hurtigt!! det er sinsygt dyrt i længden!!!!!

ahhh der kommer vel lidt fødselsdage et par gange om året.. hehe

de mangler intet de børn..  de har alt. -  så det skader ik med lidt nye ønsker.

Anmeld

13. juni 2010

ivfmarie

Mary skriver:

Hvor sjovt, her er det helt modsat! Vi har ALDRIG haft problemer med at Juliane proppede ting i munden, men derimod Annika, hun har sikkert spist et par regnorme og myrer som vi ikke kender til! 

Så vi venter lidt endnu med de små lego, og så har vi jo også Dicte som på et tidspunkt kommer til at proppe ting i munden, så ja, det er nok bedst sådan 

åhhh gu, ja!

Her æder Malte ALT (og stadig...)

Vi prøver alt, sågar omvendt psykologi som resultere i at jeg forleden dag sad og håndfodrede min søn med modelervoks!!!
Han takkede pænt nej efter femte klump! Nu er jeg spændt på at se om det virker næste gang de leger med modelervoks..
For så vil jeg ikke holde mig tilbage for at servere LEGO til morgenmad, hvis det er det der skal til for at få ham til at lade være med at proppe det i munden!

Marie - burde nok meldes til en eller anden myndighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.