Så er det vel OK med vinterbørn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

IAH

Hej hej

Hentet fra en nyhedsmail, jeg fik i dag;

Så hvis jeres kærester/mænd vil have en god fodboldspiller, er vi åbenbart lige til tiden

"Verdens øjne er rettet imod fodboldspillerne i Sydafrika, hvor der fra i dag kæmpes om at blive det bedste hold i verden. Hvis I lige nu har hede drømme om en lille babydreng, der engang får fodboldstøvlerne skruet godt på, så kan I måske gøre noget for, at han kommer til at være blandt eliten. For det tyder sjovt nok på, at fødselstidspunktet betyder noget. Ugeavisen Ingeniøren undersøgte i 2009 fødselsdatoerne på en række elitespiller. Mange af dem var født først på året. Forklaringen er simpel. Alene ved fødselstidspunktet er drengene født først på året næsten et helt år ældre - og dermed mere modne og udviklede - end holdkammerater født i december måned samme år. Så drenge på 6 - 7 og 8 år, der spiller fodbold på samme hold, er på forskelligt udviklingstrin. De drenge, der er ældst rent biologisk, klarer sig selvfølgelig bedst, får mere selvtillid osv. Og den virkning holder sig åbenbart."

Jeg er selv fra december. så jeg er åbenbart helt håbløs bagude...

Sov godt.. Iben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Malonde1985

Gælder det også os kvinder der er født først på året?? Jeg er fra Januar

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

Ha ha ja der kan man bare se  Så har jeg men en fodbold dreng her hjemme griner spændende og se hvad det næste bliver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.